PDA

Volledige versie bekijken : Flash CS4 > CS3

NoidZ
%Europe/Berlin %477 %2009, 12:27
Ik heb een tijdje terug de Windows 7 RC geinstalleerd op mijn latop. Werkt met het gehele adobe pakket perfect op Flash CS4 na. Nu ben ik al een tijdje bezig met een pokerspel voor school en heb deze i.v.m. drukte een tijdje opzij gezet. Nu ik er weer tijd voor heb en in de tussentijd Windows7 heb geinstalleerd werkt het dus niet meer zo goed, maar ik heb het kunnen omzetten naar CS3.

Het probleem is dat zodra ik een simpele formule probeer te tracen Flash CS3 crashed of Device Central dat doet, waardoor dit project in mijn ogen onmogelijk is om af te ronden, omdat ik bijzonder vaak moet tracen omdat ik dit doe op de trail&error manier :P

Probleem: CS4 laadt alles al wat langzaam in en zodra ik ook maar een klein aantal MovieClips heb en daar een regel of twee AS op gebruik, duurt het +/- 30sec voordat ik een enkele letter in mijn code krijg. Het loopt ook nog eens met de seconde langzamer. Ik heb de update al geprobeerd, maar zonder succes. Compatability op WinXP gezet, zonder succes.

Ik heb een HP6710b latop met 2,0gHz Centrino Duo processor met 3gb aan ram, dus daar kan het absoluut niet aan liggen.

Heeft iemand misschien suggesties of weet iemand hoe ik het probleem met CS4 kan oplossen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

sjors-wat?
%Europe/Berlin %564 %2009, 14:32
Hmm.. Ik weet natuurlijk niet zeker waarom hij vast loopt maar ik heb op mijn pc
thuis ongeveer hetzelfde probleem met premiere. Die kan ik openen, daarna maak je
een project, nog steeds weinig problemen. Maar als ik ga capturen dan snukt alles
vast en is de enige optie overnieuw opstarten en van premiere afblijven..

Ik heb dit ook ooit met flash 8 gehad, toen heb ik van alles op mijn pc een back-up
gemaakt, alles wat kan er af gegooid en een nachtje laten defragmenteren.. Daarna
heb ik hem overnieuw geïnstalleerd en sindsdien heb ik er nooit geen last meer van
gehad. Ik vond dat wel een extreme oplossing, maar het werkt..

Nu met premiere ben ik er gewoon te lui voor, ik heb op het moment toch geen
projecten liggen die iets met video te maken hebben, ;)

Ik zou wel even wachten met dit.. Wie weet heeft iemand anders hetzelfde probleem
gehad en er veel betere en minder drastische oplossing voor.

Succes,
Groeten Sjors,