PDA

Volledige versie bekijken : Grootte van avatars klopt niet

TheDutch
%Europe/Berlin %805 %2009, 20:20
Het valt mij op dat beheerders avatars hebben van 150x150 terwijl enkel 80x80 is toegestaan. Daar zit volgens mij nog wat scheef :).

Jan
%Europe/Berlin %825 %2009, 20:49
Het valt mij op dat beheerders avatars hebben van 150x150 terwijl enkel 80x80 is toegestaan. Daar zit volgens mij nog wat scheef
Was vroeger ook zo. Beheerders/moderators etc. kunnen een grotere avatar nemen indien ze dat wensen.

Je valt wel in herhaling. :P
Hoe kan het dat Dauntless een avatar heeft groter dan 80x80 pixels?
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=8623

Groeten;
Jan

TheDutch
%Europe/Berlin %671 %2009, 17:06
Merkwaardig...

WernerL
%Europe/Berlin %679 %2009, 17:18
Ik vond het ook maar apart dat teamleden een grotere ava mogen nemen.. :P
Waarom staat dat eigenlijk zo ingesteld? Kan een ander teamlid daar op antwoorden? :-)
Is dat gewoon omdat teamliden meer zijn dan de rest? :P

ath92
%Europe/Berlin %682 %2009, 17:22
Volgens mij heb je volledig gelijk. We doen ons moderatorwerk vrijwillig, dus dit is wat je ervoor terugkrijgt (naast 999 PM-plaatsen in je inbox.)

edit: excuses voor de zinsopbouw :P

fons
%Europe/Berlin %711 %2009, 18:05
We mogen doen ons moderatorwerk vrijwillig, dus dit is wat je ervoor terugkrijgt (naast 999 PM-plaatsen in je inbox.)
Zinsbouw!
Ik weet dat het schooljaar ten einde loopt en de rust welverdiend is maar toch...

TheDutch
%Europe/Berlin %715 %2009, 18:09
Het is opvallend, daarom stelde ik het aan de orde. Zelf hoef ik geen grotere, sterker nog geen is soms ook best lekker ;).

Maar de moraalridder die ik ben blijf ik het merkwaardig vinden en niet helemaal terecht tegenover de leden die deze community samen met jullie maken :).

Tha Narie
%Europe/Berlin %718 %2009, 18:13
Merkwaardig...
Vanwaar die opmerking op deze manier?
[edit: die heb je hierboven al beantwoord]

Ik vond het ook maar apart dat teamleden een grotere ava mogen nemen.. :P
Waarom staat dat eigenlijk zo ingesteld? Kan een ander teamlid daar op antwoorden? :-)
Is dat gewoon omdat teamliden meer zijn dan de rest? :P

Hoezo apart; we hebben een ander naams-kleurtje, een custom usertitle, beginnen met meer reputatiepunten, kunnen meer PM's in onze inbox hebben, mogen standaard bloggen en hebben inderdaad ook een grotere avatar :)

Ik vind het niet merkwaardig/apart dat beheerders wat meer krijgen/mogen dan gewone leden.
Bovendien is dit altijd al zo geweest, en heb er nooit iemand over horen klagen ;)

Jan
%Europe/Berlin %756 %2009, 19:09
Zelf hoef ik geen grotere, sterker nog geen is soms ook best lekker .
Maar de moraalridder die ik ben...
Er zijn ook altijd beperkingen geweest op hoe je je sig samenstelt. ;) :P
Tenzij dat een manifestatie was van 'probeer en rebelleer'. :)
iygwim...

Groeten;
Jan :)