PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe berichten

dcm360
%Europe/Berlin %726 %2009, 18:26
En ja, weer kom ik zeuren ;)
Als je op nieuwe berichten klik staat er boven de lijst een tekstje met wat uitleg. De link die daarin staat verwijst echter naar FlashFocus via het domein van de provider, dus ik krijg een mooi loginvenster. Verwijzen naar Flashfocus.nl zelf is denk ik de oplossing ;)

En dan nog de tijd van 10 dagen voordat berichten automatisch als gelezen worden gemarkeerd. Ik vind die tijd nogal lang namelijk. Tegen de tijd dat een topic 10 dagen oud is, beginnen veel van de topcis ook echt 'oud' te raken, in de zin van er is geen behoefte om erin verder te gaan (er zijn uitzonderingen, maar met name vragen met een laatste reactie van 10 dagen oud is weinig meer aan te doen). Persoonlijk vond ik de tijd die in de vorige versie van FlashFocus was ingesteld veel lekkerder werken, ik kon toen veel beter zien waar ik al had gekeken en waar ik nog even langs moest. Nu is het zo dat een onderwerp dat me niet interesseert 10 dagen lang voorbij blijft komen...

Tha Narie
%Europe/Berlin %758 %2009, 19:11
FAIL, bedankt voor het melden. Dat kwam nog van de ontwikkelserver vandaan :#

En het onderwerp blijft niet 10 dagen langs komen als je die berichten gewoon als gelezen markeert :)
Uiteraard is dit altijd aan te passen als blijft dat dit niet lekker werkt.