Volledige versie bekijken : Nieuwe website
mananddog
%Europe/Berlin %532 %2005, 13:47
We hebben net onze nieuwe website online gezet, www.styletax.com (http://www.styletax.com)
helemaal flash, behalve de uploadtool, maar ik heb begrepen dat dat met de nieuwe flash ook kan dus dat wrdt binnenkort misschien nog vervangen.
laat maar horen wat je ervan vind :)
Dark Angel
%Europe/Berlin %546 %2005, 14:06
vette site. Ga meedoen met de design.
Mitch
%Europe/Berlin %566 %2005, 14:36
He Mana,
Coole funk style man, echt gaaf :)
Wat funk muziek zou het helemaal een extra dimensie geven.
Alleen die thumbails onderop vallen een beetje tegen met de rest, zou leuk zijn als dat ook zo gaaf is geanimeerd.
Shaped
%Europe/Berlin %580 %2005, 14:55
Die site is blits man !
ik wil best een x een design maken lijkt me vet !
mananddog
%Europe/Berlin %582 %2005, 14:58
thnx mensen :) Ja als jullie ook een designtje voor een shirt willen leveren zijn jullie natuurlijk van harte welkom om dat te doen. De database is nu nog een beetje leeg dus als jullie nog een designtje hebben liggen of een leuk idee hebben stuur maar in :)
Neuro
%Europe/Berlin %620 %2005, 15:54
erg mooie site,
alleen geeft hij mij een beetje een donkere indruk met het zwart en donker rood
en ik mis ook nog wat info in het faq over het eigendomsrecht van de ingezonden ontwerpen
maar voor de rest heel knap gedaan :)
edit: je zou ook nog een favicon.ico kunnen toevoegen ( ik heb hem al bij men favorieten gezet :) )
sloory
%Europe/Berlin %934 %2005, 23:25
das eentje voor de favorieten!
mananddog
%Europe/Berlin %310 %2005, 08:27
erg mooie site,
alleen geeft hij mij een beetje een donkere indruk met het zwart en donker rood
en ik mis ook nog wat info in het faq over het eigendomsrecht van de ingezonden ontwerpen
maar voor de rest heel knap gedaan :)
edit: je zou ook nog een favicon.ico kunnen toevoegen ( ik heb hem al bij men favorieten gezet :) )
Hey neuro,
klopt het gedeelte over eigendomsrechten staat bij submissions en dan onder de knop uploaden, je moet daar een vinkje zetten dat je ermee akkoord gaat voordat je je file kunt uploaden. Je hebt gelijk ik zal deze tekst ook in de f.a.q. zetten. controleer trouwens maar eens of je het er helemaal mee eens bent, anders hoor ik het wel.
Hey en goede tip van dat favicon.ico :) check em nu maar eens!
Superjoep
%Europe/Berlin %590 %2005, 15:10
Yo
relaxt idee :) al wel eens meer gezien natuurlijk, maar wel leuk uitgevoerd.
Animaties zijn mooi op de begin site! Verder vind ik de navigatie niet erg opvallen.
Heb eigenlijk nog een vraagje: ben benieuwd hoe jullie de inzendingen updaten? Selecteren jullie ze zelf nog uit? Denk namelijk niet dat jullie alle inzendingen op de site willen plaatsen. Sommige inzendingen zullen goed genoeg zijn.. Zetten jullie deze er toch bij of filteren jullie deze eruit?
Succes met het project :) Leuk gedaan!
mananddog
%Europe/Berlin %956 %2005, 22:57
Hoi Superjoep,
ja we selecteren alle inzendingen nu nog met de hand, maar voorlopig zetten we het merendeel wel nog online. In de opstartfase moet je niet te picky zijn, alleen degene die niet voldoen aan de regels halen we er nu uit.
We hebben ondertussen een een aantal flinke updates gehad, je kunt nu onder andere reacties plaatsen onder de designs. (natuurlijk wel alleen voor opbouwende kritiek).
check em: www.styletax.com (http://www.styletax.com)
Superjoep
%Europe/Berlin %993 %2005, 23:50
Cool :) Zitten echt vette shirts tussen. Daarom vroeg ik me dat af. Inzendingen hebben veel dezelfde stijl. Kan me voorstellen dat er ook mindere inzendingen zijn (lees: gewoon weg lelijke inzendingen) deze zouden het niveau naar beneden halen ;) Denk dat je dat niet wilt :)
Succes ermee
BramTheOne
%Europe/Berlin %554 %2005, 13:18
zo hee!! dat ziet er zker strak uit!! ...ik ben nog lang niet zover!! ;)
felsie
%Europe/Berlin %625 %2005, 15:00
showcase!!!!!!!!!!
fels
stepter
%Europe/Berlin %688 %2005, 16:31
vette site!!!! ook mooie shirts:P
Dopefish
%Europe/Berlin %606 %2005, 14:32
zeker een gave site... dat begin met die ster overall.. gewoon weg tof bedacht.. vooral dat die vlinders eraf vliegen en er dus die tekst onderkomt.. \\
GAAF!!!
vdekker
%Europe/Berlin %646 %2005, 15:31
ziet er goed uit!
FantasTies
%Europe/Berlin %034 %2005, 00:49
Mooi, had hem al wel eens eerder gezien maar nog nooit een reacite op gegeven :P
Ziet er allemaal zeer professioneel uit!
Niks negatiefs over te zeggen!
mananddog
%Europe/Berlin %597 %2006, 14:21
Hey jongens, bedankt voor de positieve respons, heb al een tijdje niets meer van me laten horen maar we hebben nu een flinke update gedaan. We hebben enkele maanden ontwerpen verzameld van designers en hebben nu 3 ontwerpen laten zeefdrukken. Dus het shopgedeelte is nu ook gereed! :) er komen binnenkort nog 2 t-shirts bij.
check t maar eens en laat horen wat jullie er van vinden.
groeten Fernand 8D
Styletax.com (http://www.styletax.com)
Rogier!
%Europe/Berlin %818 %2006, 19:38
Heel goed, heel mooi, perfect!
mananddog
%Europe/Berlin %855 %2006, 20:32
thanx :)
We zijn nog steeds flink bezig met functies aan de site toevoegen, dus waarschijnlijk binnenkort weer een update :)
In het archief bij submissions kun je trouwens ook de volgende 2 ontwerpen vinden die binnenkort geprint worden. "Night owl" en "OG".
groeten Fernand
www.Styletax.com (http://www.styletax.com)
mananddog
%Europe/Berlin %832 %2006, 20:59
Alweer een flinke update gedaan aan www.Styletax.com, je kunt nu niet alleen voten maar ook reacties plaatsen en commentaar geven op de designs die gesubmit worden. En we hebben nog eens 3 nieuwe designs laten printen dus we hebben nu een totaal van 6 (echt vette designs ;)
check de site en laat me weten wat jullie denken dat nog verbeterd kan worden?
We hebben trouwens ook een nieuwe frontpage gekregen je ziet nu meteen wat de neiuwe designs zijn, dus de flashanimatie is weer verdwenen maar kan als jullie dat mooier vonden weer terug komen, laat me maar wat weten.
alvast bedankt,
en de groeten
Fernand Smeets
www.Styletax.com
AKNL
%Europe/Berlin %580 %2006, 14:55
toffe site man, past er echt goed bij! En dope Ties :) ga zo door!
theflush2
%Europe/Berlin %658 %2006, 16:48
Dope site! blije kleurtjes....ik ben gek op blije kleurtjes!
p.s. ik ben zelf eindelijk ook weereens bezig aan een nieuwe site, zal hem binnenkort hier droppen. Hij moet zo cute worden dat je tanden gelijk uit je bek rotten :)
mananddog
%Europe/Berlin %276 %2006, 07:38
Ja en het is zover we hebben weer 3 nieuwe shirts binnen, nu een totaal van 9! Binnenkort kun je ook weer gebruikmaken van de backbutton in je browser (de reden waarom de meeste mensen flash sites irritant vinden.)
Verder wil ik designers vriendelijk vragen om wat nieuwe designs op te sturen ;)
met vriendelijke groet,
Fernand Smeets
www.styletax.com (http://www.styletax.com)
Stephenverhalleman
%Europe/Berlin %406 %2006, 10:45
van mij mag je ook een ontwerp of twee verwachten! Schone site
ruuddejong
%Europe/Berlin %408 %2006, 10:47
Yo echt een vette site.
Goed geregeld allemaal ook.
Check trouwens ff de linker oorbel ( voor ons ) en rechts voor de
neger/kanibaal. Met de tattoo's.... daar loopt de halsband door.
Veel succes met alles gasten.
Vr. gr. Ruud
VVP
%Europe/Berlin %484 %2006, 12:37
gaafe site :D leuke shirtjes ik ga zeker wat proberen voor die contest 8)
even een vraagje (A) waar drukken jullie je shirts?
moisarina
%Europe/Berlin %555 %2006, 14:19
hele leuke site!!
joepbjj
%Europe/Berlin %836 %2006, 21:04
Ik houdt van deze style! Mijn complumenten!
felsie
%Europe/Berlin %842 %2006, 21:12
ik heb er wat gemaakt, zoals je weet maar ik ga me bezig houden met een eigen site en spelletjes omdat ik toch weinig kans heb. wel gaaf idee :) michein koop ik nog welles een t-shirt :D
fels
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.