Volledige versie bekijken : Discussies met abonnement, maar geen e-mail
tijmen_4real
%Europe/Berlin %760 %2009, 19:14
Hoi !
Ik heb diverse discussies waar ik voor geabonneerd ben. Bij de oudere versie ontving ik direct een e-mail wanneer er een nieuwe reactie in dit onderwerp was. Momenteel staat dit ook nog steeds als keuze in mijn gebruikersinstellingen, maar ontvang ik geen e-mail meer? ;)
Kan dit aub opgelost worden??
Greetz,
tijmen_4real 8D
tijmen_4real
%Europe/Berlin %719 %2009, 18:15
Geen reactie? Heb ik alleen dit probleem??
ninetynine
%Europe/Berlin %736 %2009, 18:41
Een beetje geduld is wel op zijn plaats,
het team heeft reeds veel werk verzet, en fixt bugs aan een hoog tempo.
tijmen_4real
%Europe/Berlin %808 %2009, 20:24
Sorry, zo bedoelde ik het niet. Was gewoon benieuwd of er meer leden met dit probleem zijn..... Excuse moi! :D
Tha Narie
%Europe/Berlin %847 %2009, 21:20
Weet je toevallig of dit alleen bij de oude subscriptions het geval is, of werken nieuwe ook niet?
tijmen_4real
%Europe/Berlin %192 %2009, 05:37
Ik weet alleen dat de nieuwe niet werken.....
digitalecartoons
%Europe/Berlin %816 %2009, 20:36
Weet alleen dat ik in mijn instellingen heb staan dat ik bij 'prive berichten' automatisch een notificatie email krijg. Kreeg onlangs een prive bericht, maar geen email melding. Bleek dat deze sinds kort in de spammap terecht komen. Terwijl ik hetzelfde emailadres gebruik. Weet niet of dat ook aan de instellingen hier kan komen? Bedoel de manier waarop het gestuurd wordt / bericht samengesteld wordt, dat het nu als spam door gmail wordt gezien?
Tha Narie
%Europe/Berlin %953 %2009, 23:52
Bedankt voor de extra info, dit maakt het onderzoeken wat makkelijker!
Tha Narie
%Europe/Berlin %544 %2009, 14:03
Hebben jullie nog steeds geen e-mail ontvangen?
Ik krijg (op m'n flashfocus adres dan wel) alle PM/notificatie/geabonneerde topics gewoon binnen in m'n mail, dus het ligt in ieder geval niet in het systeem.
Het lijkt erop dat dit inderdaad in jullie spam-folder terecht komt.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.