Volledige versie bekijken : Volgorde 'nieuwe berichten'
dcm360
%Europe/Berlin %891 %2009, 22:23
Zelf gebruik ik vrij vaak de optie 'nieuwe berichten' om te zien of er sinds mijn laatste bezoek iets leuks geplaatst is. Wat me opviel, is dat na de update de nieuwe items gesorteerd zijn op tijd, terwijl er voor de update op subforum gesorteerd werd. Ik heb geen idee of er goede argumenten zijn om tegenwoordig op tijd te sorteren, alleen per categorie vond ik persoonlijk handiger werken. Even rechts kijken welke categorie, en als ik me in die categorie interesseer even links kijken of er interessante onderwerpen bij staan. Nu moet ik om hetzelfde te bereiken telkens van heen en weer kijken, waar ik na 4 topics al wel mee stop omdat dat niet lekker werkt.
Misschien een idee om het weer zo te sorteren als eerst?
Dauntless
%Europe/Berlin %903 %2009, 22:40
Ik vond het vroeger ook wel handig dat het gesorteerd stond op categorie. Vooral als je lang weg bent is het handig om snel te zien welke belangrijke topics je gemist hebt.
Ik ben dus VOOR, maar geen idee waar je dat aanpast in het adminpanel :p
Tha Narie
%Europe/Berlin %908 %2009, 22:48
Dit is geen bewuste aanpassing, dit is het nog ontbreken van een hack die we op de vorige versie met veel moeite in hebben kunnen bouwen.
Deze gaat dus ook nog zeker terug komen!
dcm360
%Europe/Berlin %936 %2009, 23:28
Zo te merken ben ik dus niet de enige :D
Maar ik wacht het wel rustig af, volgens mij hebben jullie al meer dan genoeg werk momenteel ;)
Tha Narie
%Europe/Berlin %918 %2009, 23:02
Zie http://flashfocus.nl/forum/showthread.php?p=370690#post370690 :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.