PDA

Volledige versie bekijken : Wie Kan Mij Helpen!?

krijnpalm
%Europe/Berlin %536 %2005, 13:52
hi, ik ben met een opdracht bezig, en gebruik hiervoor voor het eerst CINEMA 4D 8.2, wat ik volgens mij wil, is helemaal niet zo moeilijk.

Ik ben een conceptuele font type aan het maken waarbij ik uitga van raaklijnen, (zie beeld). Ik wil dit gewoon in layers in illustrator maken, en dat exporteren dat ik dit zo kan gebruiken in CINEMA (mij is verteld en heb het al geprobeerd dat dat alleen kan als je het exporteerd als een illustrator 8 eps bestand). Nu wil ik het gemaakt beeld diepte geven en de lijnen iets wat ruimte geven van voor naar achteren, nu als ik hem in CINEMA heb geopend is het gewoon een plate schijf, is er een manier zonder elke lijn met de hand apart te verplaatsen, om de ruimte tussen de lijnen te bepalen.

En dan wil ik een kamera beweging die zich rondom het gemaakte beeld van een bepaald begin punt om het het beeld een animatie maakt. En uiteindelijk wil ik animatie maken, die in quicktime of flash player af gespeeld kan worden. Ik heb ook al gemerkt dat de exporteerde eps, in CINEMA geen kleuren overneemt, het wordt wit. (de lijnen) Ik zou of de achtergrond zwart en de lijnen wit willen of andersom.

_ dus even in kort_
_is dat exporteren het beste manier?
_ruimte tussen de lijnen?
_hoe werkt dat met die cirkel en hoe zorg je er voor dat een kamera beweging die cirkel volgt en hoe bepaal je de focuspunt en beginpunt van de kamera?
_hoe maak ik er een animatie (quicktime of flash bestand ) ?
_en hoe kan ik de kleuren bepalen, in het beeld?

Thierry
%Europe/Berlin %658 %2005, 16:48
Ik ben niet bekend met Cinema 4D maar ik zou eens in de help files gaan kijken en zoeken naar extrude ofzoiets... ;)