PDA

Volledige versie bekijken : opnieuw inloggen

digitalecartoons
%Europe/Berlin %651 %2009, 16:37
Als ik inlog en 'herinneren' aan vink, moet ik mijzelf toch opnieuw inloggen als ik de browser sluit en later weer online ga. Heb het ook wel eens gehad dat ik na een periode even op een andere site zittend (wel de flashfocus site in een tabblad open) ik weer in moest loggen toen ik weer terug was.

Tha Narie
%Europe/Berlin %656 %2009, 16:45
Welke browser/os?
Heb je je cookies al eens allemaal gecleared?

digitalecartoons
%Europe/Berlin %658 %2009, 16:48
Firefox 3 op XP. Eerst deed hij het nog steeds niet na het clearen, maar inmiddels lijkt hij het weer te doen: hoef mij voorlopig niet meer opnieuw in te loggen.

tijmen_4real
%Europe/Berlin %948 %2009, 23:45
Ik ervaar hetzelfde probleem met FF3 op Windows XP. Voorheen bleef ik ook ingelogd, zelfs voor een periode van weken/maanden... Nu moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen, ook als ik voor 'herinneren' kies... :S:(

PsK
%Europe/Berlin %957 %2009, 23:58
Ik ervaar hetzelfde probleem met FF3 op Windows XP. Voorheen bleef ik ook ingelogd, zelfs voor een periode van weken/maanden... Nu moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen, ook als ik voor 'herinneren' kies... :S:(
Even cookies verwijderen:), ik had hier hetzelfde probleem.

Fool on the Hill
%Europe/Berlin %525 %2009, 13:36
Ik moet ook telkens opnieuw inloggen met Windows XP home en IE7.0 na aanvinken 'herinner mij' maar bij mij kan het ook komen door oudere software...

Sjoedzj
%Europe/Berlin %587 %2009, 15:06
Voordat ik cookies verwijderde kon ik zelfs helemaal niet inloggen... Ook al werd er gemeld dat ik ingelogd was, was ik niet ingelogd

Ea.Z
%Europe/Berlin %603 %2009, 15:29
Het cookie probleem is er idd.
Ik had hetzelfde probleem.

In firefox gekozen om alle cookies eens te verwijderen, en dan is het gefixed (voor mij)

FF3
OSX

BernardV
%Europe/Berlin %606 %2009, 15:33
Ik heb net precies het cookiedomain vastgezet op .flashfocus.nl ipv afhankelijk van de url waarop je binnenkomt.
Ik hoop dat dit helpt. Als het goed is blijf je op deze manier ook ingelogd als je van www.flashfocus.nl komt en naar flashfocus.nl gaat.

Nytrax
%Europe/Berlin %616 %2009, 15:47
Kan het kloppen dat daardoor nieuwe posts niet meer als gelezen worden gemarkeerd? tenminste dat heb ik nu. Handmatig alles als gelezen markeren werkt overigens wel maar daarna als ik nieuwe berichten heb gelezen blijven deze ongelezen.

sjors-wat?
%Europe/Berlin %616 %2009, 15:47
Ik had ongeveer hetzelfde als Ronny, alleen stond er af en toe geen in-log veld als ik niet inlogd was. Cookies weggegooid en alles gaat weer goed.
Ik weet niet of ik hem wel zo mag noemen.. :p

Fool on the Hill
%Europe/Berlin %489 %2009, 12:45
De cookies werken weer bij mij, ik word weer herkend.
Bernard: goed werk, jochie :D

sjors-wat?
%Europe/Berlin %715 %2009, 18:09
Hey..
Ik heb eergisteren cookies weggegooid om het 'uitlog' probleem op te lossen, maar ik
logde net weer automatisch uit (half uurtje geleden) nu heb ik ze weer weggegooid en
toch werd ik weer automatisch uitgelogd..

Ik gebruik hier: mac osX en FF3.0.2 (met add-ons, firebug en colorzilla)

Groeten Sjors,

sjors-wat?
%Europe/Berlin %621 %2009, 15:55
Dat uitloggen blijft maar komen... Elke keer als ik vernieuw of flashfocus overnieuw
open kan ik weer overnieuw inloggen.. Echt heel vervelend,

Ik heb al tegen de 25 keer mijn cookies, cache, history en de rest leeggegooid/verwijdert
Maar geen resultaat ik begin me er steeds meer aan te ergeren :(

Ik gebruik hier: mac osX en FF3.0.2 (met add-ons, firebug en colorzilla)

Thuis heb ik er verder geen last van (maar daar gebruik ik FF ook bijna nooit)
En dat is: Windows XP en internet explorer 7

Groeten Sjors,

WernerL
%Europe/Berlin %527 %2009, 13:39
Ik wilde deze bug zojuist even proberen te reproduceren maar ik kan niet uitloggen. :D
Ik klik op de homepage op uitloggen, vervolgens ben ik uitgelogd met de melding 'Alle cookies zijn verwijderd' en als ik dan ergens naartoe ga ben ik weer ingelogd. :D

FF wil mij niet kwijt.. :P

Tha Narie
%Europe/Berlin %848 %2009, 21:22
Voor mensen die dit probleem vooral hadden bij het inloggen op de home:
Het zou gefixed moeten zijn, dus graag even daar proberen en melden of het goed/fout gaat :)

sjors-wat?
%Europe/Berlin %371 %2009, 09:54
Hey, ik heb het net even getest (20x op refresh gedrukt) en ik heb er geen last meer van :D

sjors-wat?
%Europe/Berlin %467 %2009, 12:12
ARGH! Het is er weer :( cookies/cache/alles weggooien helpt niet.
Nog steeds FireFox 3.0.2 en Mac osX

WernerL
%Europe/Berlin %508 %2009, 13:11
Ja ik had er gisteren ook last van, bleek ik vergeten te zijn om 'onthoud mijn inloggegevens' aan te vinken. Mijn uitlog poging van enkele posts terug was ineens gelukt.. :P Maar nu blijf ik dus wel ingelogd.

sjors-wat?
%Europe/Berlin %513 %2009, 13:19
Ja maar dat staat bij mij wel gewoon aan, het enige wat hij onthoud zijn de loggegevens
als ik weer uitgelogd ben in die 2 balkjes.
//
Ik heb weer even alles gedeleted en mijn naam en wachtwoord weer opgeslagen en ingelogd.
Ik laat mijn computer even een uurtje met rust, als ik terug kom hoop ik dat het echt over is
//
opgelost :D