Volledige versie bekijken : OFLA Online gemist? Bekijk het alsnog!
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %437 %2005, 11:29
De eerste Online Open Source Flash Conference was afgelopen vrijdag een succes. Dit evenement georganiseerd door OSFlash is nu ook online nog te bekijken. Dus heb je deze conference gemist, ga dan snel kijken naar de video's die van elke sessie zijn gemaakt. Alle presentatie's zijn in het formaat FLV te bekijken, dus zorg dat je een computer ter beschikking hebt met de Flash Player er op geïnstalleerd. Ga snel naar de website van OSFlash en download de verschillende sessie's.
Meer info:
OSFlash.org - OFLA Online (http://osflash.org/ofla_online#captured)
meagain
%Europe/Berlin %618 %2005, 15:50
Kan blijkbaar niet meegenieten van deze video's ?!?
Of hoe bekijk je ze ?? :S
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %669 %2005, 17:03
Je kan alle FLV's downloaden via de link hierboven, je moet ze wel eerst uitpakken want het zijn allemaal *.rar files. Je kan dan ook de html/xml/swf package downloaden, die via dezelfde link te vinden is. Je moet dan deze html/xml/swf package unrarren en in dezelfde directory moet je alle FLV's zetten, mochten ze het dan nog niet doen, dan moet je even de xml checken of de bestandsnamen wel goed zijn (zie de "videofeed label="OSFlash Revolution (Keynote)" data="ofla_keynote_aral.flv"").
Je kan FLV's ook importeren in een flash document en ze zo bekijken, misschien dat er ook nog andere manieren zijn. De eerste die ik hier noemde is zeker de makkelijkste. Dan download je namelijk gewoon die package en alle flv's en die gooi je in 1 directory en dan werkt het allemaal goed en gemakkelijk via een flash movie in je browser.
meagain
%Europe/Berlin %721 %2005, 18:19
Probeerde het op de eerste manier; alles blijkt te kloppen maar heb nog steeds geen beeld ... :(
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %730 %2005, 18:32
Hmm... je ziet totaal geen Flash Movie? (of alleen de achtergrond?)
Heb je wel de laatste Flash Player geïnstalleerd? www.macromedia.com/go/getflash
(btw ik zelf heb wel de bestandsnaam van de keynote moeten aanpassen, die ik had van een mirror, anders kwam die niet overeen met de xml)
meagain
%Europe/Berlin %828 %2005, 20:52
Nog iemand die deze video's niet kan bekijken ???
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.