PDA

Volledige versie bekijken : play movie

danny00d
%Europe/Berlin %368 %2005, 09:51
hey,
Ik heb een filmpje in flash met daaronder 3 knoppen play, pauze, stop. deze werken zoals het moet.
Hiervoor heb ik een preloader staan in de scnene ervoor. die werkt ook.
nu wil ik dat als ie klaar is met laden dat ie dan meteen begint met spelen en ik niet eerst op de play knop hoef te klikken, heb al verschillende dingen geprobeerd maar hij pakt hem niet.. weet iemand wat ik moet doen.

pulletje
%Europe/Berlin %374 %2005, 09:58
Als je al een goede code hebt op je playbutton, dan is het lijkt mij niet zo moeilijk om diezelfde code op een frame te gooien, wel zorgen dat je filmpje eerst is ingeladen!

danny00d
%Europe/Berlin %376 %2005, 10:01
hey,
heb ik ook op fram gezet maar dan doet ie het ook niet, daarom juist snap ik er niets van, normaal zou die het doen.. misschien een rare fout van het progrmma, dus ik heb geprobeerd op de fram de actie play te zetten, een movieclip (onzichtbaar) inzetten en als acite, on enter frame ofzoiets play..
werkte ook niet, dus dat vind ik raar.

pulletje
%Europe/Berlin %379 %2005, 10:06
heb je wel een goed pad naar play aangegeven. ik bedoel hetvolgende:
_parent.holder.play()//of iets dergelijks

danny00d
%Europe/Berlin %402 %2005, 10:39
sorry ben er zelf achter gekomen, zo raar een hele tijd mee bezig geweest en dan ineenkeer, ja dat is het, in ieder geval bedankt :* :* :*

pulletje
%Europe/Berlin %425 %2005, 11:12
en wat is dan jou oplossing? (dit zodat andere forumgangers er ook wat aan hebben als ze met hetzelfde probleem zitten)