PDA

Volledige versie bekijken : Flash CMS en contactform. in AS3

shiningstar
%Europe/Berlin %530 %2009, 13:44
Hallo,

Ik heb maanden aan een website gewerkt in Flash, waar een cms aan gekoppeld moest worden (mysql database) zodat de gebruiker zijn inhoud zelf makkelijk kan beheren.
Verder heb ik een contact formuliertje en en preloader in de FLA gemaakt.

Alles werkte prima, totdat ik de site op andere computers ging testen. Bij sommige computers verschijnt de database content helemaal NIET, en als ik op deze computers dan het contactform. invul krijg ik deze helemaal niet binnen. Alle functies werken dus op de ene computer wel, op de andere helemaal niet!

Heeft iemand misschien enig idee wat er mis zou kunnen zijn, of wat de reden is dat het bij sommige computers wel werkt, en bij de andere weer niet. Ik zou het echt top vinden als iemand me een korte tip o.i.d. kan geven, want ik zit op t moment echt met de handen in het haar [V] :D haha, bedankt

groet, rob

raymondow
%Europe/Berlin %808 %2009, 20:23
Het kan zijn dat je bepaalde paden niet scripts of remoting services niet corect zijn, Omdat het maar op een pc werkt.

shiningstar
%Europe/Berlin %018 %2009, 01:27
Het kan zijn dat je bepaalde paden niet scripts of remoting services niet corect zijn, Omdat het maar op een pc werkt.

thanx voor de reactie :) het rare is dus dat het op meerdere computers werkt, maar ook op meerdere computers NIET.
heel vreemd! enig idee? zit er een error in de scripts of moet ik bij het exporteren van de swf bepaalde compatible opties anders instellen? (denk maar hardop hoor)
al is het maar een gokje of idee waar het aan zou kunnen liggen, zou mooi zijn want ik vrees dat ik er niet uit ga komen :( thanx!

raymondow
%Europe/Berlin %849 %2009, 21:22
Ik zou even proberen de debug flash player te instaleren op een pc waar het niet werkt. Zodat je eventuele errors die ontstaan kan zien.

Suc6

shiningstar
%Europe/Berlin %039 %2009, 01:56
bedankt!

ik heb inmiddels bij toeval ontdekt waar het probleem ligt;

als ik www.deURL intyp doet ie het NIET, maar als ik zonder www intyp doet ie het WEL!

gelukkig weet ik nu waar het aan ligt, de oorzaak is me nog onbekend...hoe zou dit kunnen komen??

nogmaals thanx voor de reacties =)

Jan
%Europe/Berlin %046 %2009, 02:07
gelukkig weet ik nu waar het aan ligt, de oorzaak is me nog onbekend...hoe zou dit kunnen komen??
Vraag het aan Google:
http://www.google.be/search?q=why+www

:)

Groeten;
Jan