PDA

Volledige versie bekijken : Ontwerpje

Bowlingmar
%Europe/Berlin %738 %2005, 18:42
Deze 'site' is nog lang niet af, maar wat vinden jullie van het ontwerp( layout en header)?
Is eigenlijk men eerste siteje dat ik maak in Flash, dus als je het echt slecht vind...breek me niet volledig af hé;)

http://users.skynet.be/gaby.stampsandcovers/Schoonheidssalon.html

disasp
%Europe/Berlin %783 %2005, 19:48
ik vind hem wel heel cool gemaakt alleen de plaatjes zoals die rondeh onderin zijn bij mij niet helemaal SCHERP weetjewel voor de rest vet man ga zo0w door

Thierry
%Europe/Berlin %998 %2005, 00:57
Die tekstbalk bovenaan loopt nogal schokkerig, ik zou de framerate iets opschroeven. Ook is de overgang van je tekstbalk niet helemaal vloeiend als alle tekst voorbij is gekomen en weer opnieuw begint. Maar verder ziet hij er wel goed uit :)

mech7
%Europe/Berlin %000 %2005, 01:01
ik zie alleen groene pagina verder niks ?

Bowlingmar
%Europe/Berlin %663 %2005, 16:56
Raar....je zal nochtans Flash Player wel geinstalleerd hebben zeker;)
Op de 2 pc's thuis werkt ie normaal. Zijn er nog mensen met dit probleem?

Thierry
%Europe/Berlin %623 %2005, 15:57
ik zie alleen groene pagina verder niks ?

Waarschijnlijk heb je voor die site Flash PLayer 8 nodig. Even installeren dus ;)

B.Aalbers
%Europe/Berlin %356 %2005, 09:33
ik ben niet zo'n fan van de achtergrond kleur,
kun je niet wat rustigers proberen..iets dat beter bij het rood past?

behived
%Europe/Berlin %359 %2005, 09:37
de buttons onderaan dansen een beetje op de verschillende pagina's...

haas
%Europe/Berlin %026 %2005, 01:38
Nah je bent lekker wezen goochelen ;)
Ik ben het eens met een eerdere post, ik zou ook iets doen aan de achtergrond en "buttontekst" kleur...maar eigenlijk ook aan de andere achtergrondkleur :$ Volgens mij kan het allemaal wat hipper en vitaler...

Daarnaast heb je de buttons onderaan onscherp en staan ze bij de verschillende onderdelen op andere plaatsen...mss ook niet helemaal duidelijk dat het buttons zijn en ze moren wel wat meer voor het oog uitgelijnt worden, hetzelfde voor de "behandelingen" pagina, de tekst in het kader mag wel meer worden uitgelijnt.

En bij je contact...wat is optie a,b,c,d? Nu ben ik ook geen vrouwtje dus tsja, misschien snap ik hem niet ;)
Probeer eens te zorgen dat je scrollbalk verdwijnt (maak je .swf wat kleiner plus een scroll=no in je <body> van de html)...meer voor de schoonheid aangezien je toch niet meer gebruikt. Maar ziet er goed uit hoor...neemt mn comment maar met een korreltje zout, ben nogal een zeikerd :P maar uh vast niet je eerste site hé ;) succes ermee en

Bowlingmar
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:54
Oowkee bedankt voor jullie reacties...zal er deze week eens wat aan werken.

Btw...is wel men eerste siteje hoor:)

Pimm
%Europe/Berlin %835 %2005, 21:03
de buttons onderaan dansen een beetje op de verschillende pagina's...Juist en dat is erg irritant. Zet die navigatie gewoon in een andere layer en maak in die layer maar één keyframe i.p.v. een keyframe op elke frame (probleem opgelost).

En een tip voor iedereen: zorg er voor dat je verdomde website valid is volgens de W3! *zucht (http://validator.w3.org/)*

haas
%Europe/Berlin %054 %2005, 02:18
jah ik weet dat het je eerste sitetje is...maar tsja...ik zou haas niet zijn als ik niet even lekker zou spuien. Kijk zelf maar wat je met de comments doet...tzijn allemaal tips van goedbedoelde aard maar neem het niet verkeerd op, het is ook niet zo dat ik perfecte dingen maak maar als ik iets zie dan zeg ik het gewoon ;) suces met je site...;)

snake123
%Europe/Berlin %918 %2005, 23:03
ik vind het alleen een beetje irritant dat die buttons zo 'traag' zijn, je moet er eerst een half uur op hangen voordat er bovenkomt te staan wat het nou eigenlijk betekent...

@haas bij het contact formulier staat ook onder dat het nog niet af is, snappie :P

haas
%Europe/Berlin %710 %2005, 17:02
nee dat had ik ook wel door gefluistert gekregen maar ik ging er vanuit dat hij alleen niet werkte maar dat de info die er stond wel for real was...tsja...oeps?

snake123
%Europe/Berlin %712 %2005, 17:06
nee dat had ik ook wel door gefluistert gekregen maar ik ging er vanuit dat hij alleen niet werkte maar dat de info die er stond wel for real was...tsja...oeps?

zou kunnen weet ik niet. Maar het lijkt mij dat als er bij staat dat hij nog niet werkt, oftewel nog niet af is dat het dan gewoon eve ruimte vulling is voor als hij wel moet gaan werken. dat dacht ik, maar als ik dat dus verkeerd heb gedacht moet je het ff zeggen...

:#

Bowlingmar
%Europe/Berlin %498 %2005, 11:58
Natuurlijk is het gewoon bedoeld als voorbeeld/ruimtevulling hé...
Maar heb net slecht nieuws gekregen...Zal em wrs niet moeten afmaken :( De persoon voor wie het bestemd was ( vriendendienst) heeft te weinig tijd voor mee te werken zegt ze:s ( ze heeft de site nog niet gezien, want ze heeft geen internet).

haas
%Europe/Berlin %558 %2005, 13:23
Haal iig je site van het net af zodat ze niet het ontwerp over kunnen nemen in de toekomst ;) en vertrouw me...er zijn mensen die dat doen.

o1-jasper
%Europe/Berlin %695 %2005, 16:42
dan heb je voor niks gewerkt:s

snake123
%Europe/Berlin %778 %2005, 18:40
dat is lullig...