PDA

Volledige versie bekijken : Scrollpane component vs internet explorer werkt niet

Mettin
%Europe/Berlin %940 %2009, 23:34
Ik heb een pagina die dynamisch content aanmaakt aan de hand van een xml bestand. op de site zijn verschillende pagina's te zien die meteen ingeladen worden en vervolgens onzichtbaar gemaakt. De pagina die getoond moet worden word meegegeven aan het scrollPane component die standaard bij flash cs4 is meegeleverd. Dit werkt allemaal, tot je in internet explorer kijkt. dan word de te laden pagina wel geladen, maar de sliders van de scrollpane zijn niet zichtbaar, en word het "masker" zo'n 100x100px in de linker bovenhoek.
Ik heb uren gegoogled en ben mensen met vergelijkbare problemen tegengekomen, maar kan nergens een oplossing vinden. Weet iemand een oplossing hiervoor of heeft iemand een andere scrollpane die ik gratis kan gebruiken?

Het gaat om deze site : http://www.the-kitchen.nl/beta. Vergelijk maar in verschillende browsers, alles werkt voor de rest (getest in Chrome, Safari, firefox en opera. allemaal de nieuwste versie).

Wat ik al helemaal niet snap: ik dacht altijd dat flash niet browser/platform afhankelijk was!?