WickedMind
%Europe/Berlin %410 %2009, 10:50
[EDIT] Collega maar nieuwe player laten installeren... lost het wel op, maar toch zijn er dus andere gebruikers die dit ook kunnen krijgen, ookal is het maar een kleine doelgroep. Toch vervelend.
Bah,
Sinds kort ook in FlashDevelop bezig. Werkt wel lekker en heeft zeker wat voordelen. 't Is wel wat wennen, maar dat komt goed.
Alleen kwam net collega naar me toe die zei dat hij de volgende melding kreeg:
Where is the debugger or host application running?
Vervolgens kan ik kiezen uit localhost of alternatieve URL geloof ik.
Anyway... FlashDevelop staat op release mode, dat lost het probleem nog niet op.
Daarnaast heb ik Disable Flex Debugger Hosting op true gezet. Geen idee of dit direct verband houdt, maar kwam het iig tegen in mijn zoektocht naar info.
Lost het probleem ook niet op.
Op mijn eigen computer heb ik het probleem niet, getest bij 2 anderen... ook geen probleem... Bij die ene collega wel.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of waar dit 'm in zit?
Bah,
Sinds kort ook in FlashDevelop bezig. Werkt wel lekker en heeft zeker wat voordelen. 't Is wel wat wennen, maar dat komt goed.
Alleen kwam net collega naar me toe die zei dat hij de volgende melding kreeg:
Where is the debugger or host application running?
Vervolgens kan ik kiezen uit localhost of alternatieve URL geloof ik.
Anyway... FlashDevelop staat op release mode, dat lost het probleem nog niet op.
Daarnaast heb ik Disable Flex Debugger Hosting op true gezet. Geen idee of dit direct verband houdt, maar kwam het iig tegen in mijn zoektocht naar info.
Lost het probleem ook niet op.
Op mijn eigen computer heb ik het probleem niet, getest bij 2 anderen... ook geen probleem... Bij die ene collega wel.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of waar dit 'm in zit?