PDA

Volledige versie bekijken : Photoshop CS2 actie bewerken

fakir
%Europe/Berlin %553 %2005, 14:17
Hello,

voor mijn fotosite moet ik wekelijks enkele honderden fotos verkleinen, een logotje aan toevoegen, de kleuren optimaliseren etc...

Nu, om alles in 1 klik te kunnen werken we met actions in photoshop CS2. Normaal deed een collega mijn mij alle fotowerk. Nu heeft hij mij de actoe doorgezonden. Ik heb deze in photoshop gezet, alleen, het zet er een teksje op in het font: 'chiller-regular'. Ik heb dit font niet en mijn collega is een tijdje op vakantie. Hoe kan ik dus in die actie (rechterpaneelje photoshop) dat font wijzigen? Dubbelklik erop lukt niet (zoals in de help staat van photoshop) Hoe doen jullie dit? kan iemand z'n werkwijze beschrijven?

Alvast bedankt!

p.s: als iemand dit font zou hebben op z'n pc: het is zeker en vast welkom!

Neon
%Europe/Berlin %573 %2005, 14:46
Het begrip action is dat wanneer je een nieuwe action maakt en deze op record zet dat hij alles vastlegt (in die action) wat jij dan doet in photoshop. Dus of je een laag toevoegd een logo, de foto verkleint, etc, etc.
Dus je zou ook de hele action zelf opnieuw kunnen maken, maar ik heb ook de font chiller voor je ...

desertme
%Europe/Berlin %577 %2007, 14:52
he beste mensen

kan ik met een actie ook het midden van een foto in het midden van mijn canvas kunnen centreren

bijvoorbaad dank

RITS
%Europe/Berlin %798 %2007, 20:10
Uhhh gast... je kicked een topic van 2005 helemaal omhoog...
Beetje regels niet gelezen?

Waarom open je zelf niet een topic waarin je je vraag stelt.

Peace

PS, werken met stramienen en de snap functie wil helpen ;)