PDA

Volledige versie bekijken : Geen verdere rechtelijke stappen richting Dynamic Zones.

Dauntless
%Europe/Berlin %004 %2005, 01:06
Na overleg met onze advocaten en lang beraad hebben wij besloten om geen verdere rechtelijke stappen te gaan ondernemen richting Dynamic Zones en hun website Flashfiles. Wij hebben absoluut het recht aan onze kant en maken een zeer goede kans om de zaak te winnen als we zouden gaan procederen, maar door de hoge kosten die zo'n rechtszaak met zich mee brengt zit dat er helaas niet in. Wij steken dat geld met veel meer plezier in FlashFocus zelf!

Maar natuurlijk leggen wij ons er nu niet direct bij neer. Jullie auteursrechtelijk beschermde tutorials, fla's, sounds, ActionScripts en forumposts horen thuis op Flashfocus, en niet op Flashfiles. Daarom willen we jullie oproepen om massaal deze mail (http://www.flashfocus.nl/downloads/Verzoekomverwijdering.txt) naar Flashfiles te sturen om te zorgen dat jullie gegevens daar verwijderd worden.

Controleer of je bestanden reeds hier op Flashfocus online staan en/of zorg dat je een goede backup hebt om hier in de toekomst te uploaden, en mail Flashfiles!

Finesky
%Europe/Berlin %023 %2005, 01:33
Ik heb al eens eerder gemaild dat ik wil dat mijn bestanden worden verwijderd, alleen nog niet gebeurd.
Nog een keer dan maar...

Nytrax
%Europe/Berlin %115 %2005, 03:46
Zonde, maar heel begrijpelijk. Naja mijn gegevens zijn er in ieder geval weg en stonden als het goed is al ergens op de site, hopelijk komen de secties weer snel in orde dan komt alles ook wel weer goed :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %154 %2005, 04:42
Ja, jammer inderdaad. Maar beter is jullie Energie hierin te steken, en je vrije tijd niet aan FlashFILES maar aan FlashFOCUS te besteden... En wie zegt dat flashfiles er goed vanaf gekomen is?
kom zeg...
hoeveel bezoekers zouden ze per dag hebben?? laat staan dat ze veel nieuwelingen hebben... Pagerank van 0/10... Lijkt me nie veel vet... ze hebben dan mss nog (een kleine rest:)) van onze bijdragen, maar achja:
-verouderd
-zelfde zever all the way back
-staat hier ook al allemaal
-onze site is mooier:)
Ik denk dat FF nu sterker staat na dit incident, dan ooit tevoren... Dus laten we geen tijd meer verliezen, en ons naar het andere deel van het forum begeven om te laten zien dat wij de enige echte FlashFocus zijn:D

Tenshu
%Europe/Berlin %900 %2005, 22:36
eigenlijk is het wel beter ja, je weet toch dat je het zal winnen. En je kan je tijd beter hier in Flashfocus in steken.

En bij mij ging het gewoon goed met mijn gegevens en bestanden verwijderen op flashfiles.

Achja FlashFocus is daar wel beter door geworden en dat is mooi. Volgens mij hebben we meer active leden dan flashfiles. En in 3 maanden (schatting) hebben leden meer gepost als bij flashfiles.

Larsvu
%Europe/Berlin %945 %2005, 23:41
Tsja, recht is bij de rijken. Je kunt inderdaad een contract of wat dan ook hebben, alleen die advocaten blijven 500 euro p/u.

Cowerd
%Europe/Berlin %763 %2005, 19:20
Ik heb de mail ook even aan een inactieve vriend van mij gegeven:)