PDA

Volledige versie bekijken : html hulp nodig

momak27
%Europe/Berlin %790 %2009, 19:57
Hallo mensen,

Is er iemand die mij kan kan/wil helpen om een HTML-pagina te maken, waarop iederen zijn eigen link kan plaatsen net als op deze forum.

Dus wat ik bedoel is: als iemand op mijn website komt en dan wil hij/zij een of andere Youtube link op mijn wsbsite plaatsen dat het wel kan, maar het moet dan wel automatisch erbij worden toegevoegd.

Aeronobe
%Europe/Berlin %797 %2009, 20:08
Sorry dat het zo grof moet maar:

6. Post je vraag in het forum waar dat onderwerp het beste past. Neem de tijd om de forums en topics te bekijken om te beslissen waar je vraag het beste past.

Het vragen om kant-en-klare scripts, of volledige tutorials ("hoe is dit gemaakt?") is niet toegestaan - FlashFocus is er om je te helpen bij specifieke problemen, maar niet voor complete scripts, uitleg of requests.

Voor de rest kan dit niet met HTML, maar moet je dit maken met PHP en hoort het dus bij de serverside scripten. Ook is het niet zo makkelijk als het lijkt denk ik.

Misschien een plaatsje voor het Teamwork forum?

Gerrit55
%Europe/Berlin %925 %2009, 23:12
Het vragen om complete scripts is volgens de regels verboden.
Als je wilt dat iemand het voor je schrijft, open je een topic bij commerciële opdrachten.

Specifieke vragen omtrent html/php dien je in het desbetreffende topic te plaatsen.

Dit topic is gesloten