PDA

Volledige versie bekijken : testje www.scarus.tk

bassman
%Europe/Berlin %668 %2005, 17:02
ff mijn website waar ik nu mee bezig ben showen,
het is de website van mijn band (mp3's komen nog :P ;))
www.scarus.tk,
je hebt natuulk wel flash player 8 nodig :D
ik ben er nog mee bezig dus het is nog lang niet wat het moet worden :P
(bv de voorpagina)

graag een paar reactie's
weet ik wat ik mischien kan verbeteren ;) :D

FantasTies
%Europe/Berlin %768 %2005, 19:27
Kan en mij liggen maar ik kom niet verder als enter scarus?

APB
%Europe/Berlin %773 %2005, 19:33
is misschien wat duidelijker als je van de enter een echte button maakt iig dat er een handje komt als je er overheen gaat
en vet dat gezicht en die scanning!

ruuddejong
%Europe/Berlin %777 %2005, 19:39
bij mij doet ie jet ook niet,

pulletje
%Europe/Berlin %801 %2005, 20:14
inderdaad, ENTER knop effe aanpassen, Vet lettertype

opmerkingen: scrollbar bij gastenboek even ander kleurtje geven zodat je ook ziet waar je moet klikken om te slepen zodat je niet denkt dat je iedere keer op die pijltjes moet klikken.

bij de identity de scrollbar aanpassen zodat die duidelijker word. nu staat er gewoon een wit blokje...(zet er bijv. ook pijltjes bij)

bij news, finished (is zonder een c )

Verder zeer zeker een mooie site

Voetsjoeba
%Europe/Berlin %809 %2005, 20:25
De popup is totaal scheef in Mozilla

WurmQ
%Europe/Berlin %812 %2005, 20:29
@Pulletje, sinds wnnr schrijven we het engelse woord finished met n c ertussen??

disasp
%Europe/Berlin %552 %2005, 14:16
ik had als eerste problems met enter maar later kwam ik daarachter de scan en het bewerkte gezicht is wel ziek. en de pagina's laadde op mijn pc beetje langzaam miss kun je daar een preloader opzettehn voor de rest wel een stylie site ;) succes

bassman
%Europe/Berlin %556 %2005, 14:21
jow iedereen bedankt voor de reactie's :)
ik zal overal wat proberen aan te doen (nu ff geen tijd :S :D )
en wat betreft die preloaders... ik heb overal wel een preloader voor ;) maar mischien werkt hij nog niet omdat hij in een andere movie wordt geladen mischien kan ik dat verhelpen met this.
maar da zie ik straks ;)
nog een keer bedankt

bassman

pulletje
%Europe/Berlin %572 %2005, 14:43
@Pulletje, sinds wnnr schrijven we het engelse woord finished met n c ertussen??

Tot nu toe (volgens de engelse taal) nog nooit, het is gewoon een kleine spelfout die op de site van bassman staat. omdat het om een site gaat die ook voor ander publiek is, vind ik het wel zo netjes om dat even te zeggen zodat hij die spelfout kan verbeteren.

WurmQ
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:51
@Pulletje, srry ik had het ff verkeerd gelezen je had het gewoon goed. Niet zo netjes van mij. Ik begrijp dat je het aangeeft, zou k zelf ook doen

Jaapje
%Europe/Berlin %622 %2005, 15:56
misschien kun je reclame weg halen..Is wat proffessioneler..;)

Fatty Owl
%Europe/Berlin %643 %2005, 16:26
de site zelf vind ik mooi, al de rest (die er voor komt van enter site) vind ik wat overbodig

maikel
%Europe/Berlin %561 %2005, 14:28
hey.

ik lees hier iets over spelfouten in de site, maar er zijn wel meerdere spelfouten aanwezig. Zou de site nog eens heel goed nakijken, zou ten eerste even de knop "indentity" aanpassen aangezien dit "identity" moet zijn (of ik heb een of andere wijziging in de engelse taal gemist, of dit betekent iets speciaals voor jou zoniet, dan zou ik hem even aanpassen.:) ), de rest mag je zelf uitzoeken :). Als het niet lukt wil ik graag even helpen.

suc6 ermee

Groet Maikel

joldemans
%Europe/Berlin %580 %2005, 14:55
Vind de site er vet uitzien, met name die scan!

Paar kleine dingetjes wat me opviel.
- al je onderwerpen hebben andere lettertypes
- Hij opent in een popup, veel mensen hebben een popup-blokker, zou em dus in een gewone pagina laten openen.
- je menu zou ik iets later laten infaden. of bijvoorbeeld ook laten scannen.

voor de rest Toppie!!

succes verder

grt jochem

FantasTies
%Europe/Berlin %586 %2005, 15:04
Gave site, lekker strak en mooi. Alleen ik erger me er een beetje aan dat dat stuk waar de info staat zo klein is en de rets zo leeg.

masterdesign
%Europe/Berlin %669 %2005, 17:04
je kan de pop up niet zomaar sluiten (zet een sluitknop erop)

giel12
%Europe/Berlin %863 %2005, 21:43
Goed!!

Toch een kleine opmerking. Kan je geen kruisje in je rechterbovenhoek plaatsen om het venster te sluiten (weet niet hoe je dit kan doen, maar het is mogelijk, ongetwijfeld). Want niet iedereen kent alt-F4 denk k ;)

Salu!!

bassman
%Europe/Berlin %509 %2005, 13:13
mijn hele pc was naar de ...... (ghehe zou het beschaaft houden) dus was ff een paar daagjes bezig met repareren (heb hem nu weer redelijk op snelheid:))
die sluitknop zit er al op in de rechter bovenste hoek (alleen mischien kwam het omdat je firefox gebruikt (geen problemen natuulk mee;)))verder zou ik deze week er goed mee bezig gaan om alles proberen te verbeteren natuulk;)

bedankt voor de reacties

haas
%Europe/Berlin %988 %2005, 00:42
allereerst ga ik mee met de spelfouten ;) "scaning" is met 2 n-en (scanning) en daarnaast, tsja persoonlijk ben ik nooit zo'n fan van fullscreen sites omdat de gebruiker het gevoel dat men beflikkert wordt en er niet meer vanaf komt, men klikt meteen weg (en nee, jullie doen dat niet want jullie staan voor alles open :)) Voor de rest is je stijl duidelijk maar toch niet door de hele site consistent, je gebruikt er lijkt het een paar door elkaar...en ik vindt het rode scherm rechts nog niet echt optimaal geintegreerd in je site (maar dat is persoonlijk). Daarnaast kun je in je dot.tk account bij promotions je banners uitzetten ;)

En probeer in je rode vlak iets spannends te doen met de tekst (lettertype, plaatsing, layot., dat is nu nog een beetje plain. Maar dat is alleen maar ter opmerking hoor...;)