Volledige versie bekijken : [ LISTED ] apart subforum voor arbeidsmarkt
behived
%Europe/Berlin %522 %2005, 13:32
naar aanleiding van deze topic
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=5050
denk dat er wel meer mensen op zoek zijn naar iemand om mee samen te werken, daarom niet alleen voor betaalde opdrachten, maar ook voor kleine projectjes (zie mijn sig)...
mss kan er een subforum worden opgericht voor vragen in de stijl van SaphuA in de rubriek arbeidsmarkt
Roenes
%Europe/Berlin %551 %2005, 14:13
Hoe vaak komen dit soort vragen langs? Als dat vrij regelmatig is, dan is het denk ik een goede optie. Maar als dit zelden voorkomt, is het wat overbodig :)
behived
%Europe/Berlin %570 %2005, 14:41
mss meer als het wordt aangemaakt :D
denk gewoon dat het tof kan zijn om meer samen te werken met de mensen van flashflocus aan projecten... tof voor in het portfolio en vooral leerrijk.
maar als er niet genoeg interesse is kan het net zo goed in de koffie lounge besproken worden natuurlijk...
Dopefish
%Europe/Berlin %571 %2005, 14:43
Ik denk dat het niet word besproken op dit forum omd at op de arbeidsmarkt forum duidelijke regels zijn en mensen denken ooh oke dan doe ik het wel over msn messenger ofzo... in battle is truowens het topic irritant al wel aan het bepraat geworden over samenwerken (rotzin)
Ea.Z
%Europe/Berlin %108 %2005, 03:36
Dit lijkt me een goed idee. Ik vind het argument dat deze sectie dan niet, of weinig zou gebruikt worden wat slecht, want 2 weken geleden stond in Arbeid Gevaagd al geen nieuwe post meer in 3 WEKEN... Dus als je gaat vergelijken... En tenslotte...
ikzelf zou graag wel een paar kleine projecten met mensen van flashfocus doen, alleen zou ik graag iemand vinden die dezelfde doelstellingen heeft, en er echt zin in heeft... Versta je? Dat projectje met Behived was niet veel speciaal, maar ik vond het wel leuk:) omdat je later kan zeggen, dat je al met meerdere mensen samengewerkt hebt, en verschillende ervaringen opgedaan hebt. en zo'n subforum zou het samenwerken stimuleren, en ons, FF'ers dichter bij elkaar brengen, wat alleen maar leuk kan zijn he:)
behived
%Europe/Berlin %346 %2005, 09:18
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=5363
Ik heb mijn post maar hier geplaatst omdat ik niet weet waar anders...
:)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.