PDA

Volledige versie bekijken : Gezocht: studerende programmeur/actionscripter

whiteydime
%Europe/Berlin %015 %2005, 01:22
Bij deze plaats ik de volgende oproep:
---

Wij zijn een innovatieve mediaonderneming in Utrecht, met een passie voor interpretatie en creatie. Onze kernactiviteit is webdesign en ontwerp en implementatie van websites in alle soorten en maten. Wij garanderen onze klanten (van kleine ondernemers tot multinationals) zowel degelijkheid als originaliteit.

We zoeken studerende all round freelancers, die kunnen assisteren met de ontwikkeling van Flash-animaties en -applicaties die objectgeörienteerd zijn opgebouwd. Als je ook ervaring hebt met ASP en voornamelijk een goede programmeur bent dan zijn we op zoek naar jou.

Doe jij een technische studie? Onze voorkeur gaat uit naar studenten van bijvoorbeeld Informatica die al praktische ervaring hebben opgebouwd met het in elkaar zetten van websites en gestructureerd programmeren.

Wil ook jij hier een rol in spelen? Laat deze kans niet liggen om in leuke projecten betrokken te worden, en laat van je horen!

jenthe
%Europe/Berlin %510 %2005, 13:14
ik ben wel geintreseerd... ik studeer informaticabeheer dus mischien kan ik wel helpen

Ea.Z
%Europe/Berlin %761 %2005, 19:17
ik studeer eveneens informatica beheer... Heb al aardig wat ervaring wat Flash sites, en apps betreft. Voor meer info ==> me@2eezee.com

BDisOKE
%Europe/Berlin %963 %2005, 00:07
Misschien kan je ook een link naar jullie site plaatsen.
Dat is voor de mensen die interesse hebben wel leuk om te zien. :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %011 %2005, 01:16
ik zou zeggen, zie sig BD;) maar ahja:
hier mijn (veel te oude) portfolio : http://www.2eezee.com

Thuy
%Europe/Berlin %937 %2005, 23:29
Volgens mij had BD het over de topicstarter..

Ea.Z
%Europe/Berlin %019 %2005, 01:28
Volgens mij had BD het over de topicstarter..
ah, tiens.. te vlug over gelezen... oops.. :#