PDA

Volledige versie bekijken : Pagina niet zichtbaar?

Sabre
%Europe/Berlin %646 %2005, 16:31
Okee, wat doe ik fout?
Ik heb een voorbeeldje van een nog te bouwen site in elkaar geflanst, en wil deze in een subdirectory op mijn site even online zetten, zodat mijn (toekomstige) klant de opzet kan bekijken.

Als je nu http://klanten.compriori.nl intikt krijg je de site, althans, waar deze zou moeten verschijnen. Ik heb de .swf netjes gepublished, en de gepublishde output index.html genoemd. Waarom doet hij het niet? Ik heb de .swf ook bijgevoegd!

Wie kan me helpen?
Dirk

Sabre
%Europe/Berlin %656 %2005, 16:45
De eerste pagina is trouwens een pagina met een wachtwoord erop:
login: UP
wachtwoord: ownbags

Het gekke is dat deze pagina het wel gewoon doet, maar de volgende pagina niet! Ik heb ook al geprobeerd om twee aparte .swf's erop te zetten, dus eerst de beveiligde pagina die (na een correct antwoord) de juiste pagina inlaadt: zonder resultaat. Hij blijft een tijdje laden, en zegt dan 'gereed' terwijl er niets op het scherm staat. Vreemd...
Dirk

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %807 %2005, 20:22
als ik het wachtwoord ingetypt het doet hij het bij mij wel! 8~
ik krijg dan een pagina tte zien met links een verschuivende balk met tassen, en in het midden een tas met zo'n loop hendel, en een menu met 'tassen' 'tassen' 'tassen' en .... 'tassen' :P

hier werkt ie wel volgens mij :O

Finesky
%Europe/Berlin %820 %2005, 20:41
Hier doet hij het ook gewoon...

Btw; Dat password heeft niet echt zin zo, klik maar eens rechtermuisknop en selecteer Play;).
Zet beter het menu uit als je een Password protection hebt:).

Stage.showMenu = false;

Sabre
%Europe/Berlin %385 %2005, 10:14
Bij mij doet hij het ook gewoon weer... vreemd!
Txs voor de tip met het password, werkt idd niet echt. Ik zal het veranderen!
Dirk