Volledige versie bekijken : Diving Resort
rangelier
%Europe/Berlin %805 %2009, 19:19
Beste Flashers,
Ben bezig voor een klant van mij uit indonesië. Momenteel zit er nog niet veel flash in maar wellicht komt dat nog.
Graag jullie reacties hierop en natuurlijk zijn alle tips meer dan welkom om een top website af te leveren.
hierbij de link: http://thuis.diamond4it.nl/duiken
Groeten,
Rob
b-here
%Europe/Berlin %807 %2009, 19:22
het is overzichtelijk, wel een beetje simpel. De foto's in de header zijn tof, alleen het logo is niet mooi uitgesneden en zit erg op de kant gedrukt. Kan wel een beetje adem gebruiken denk ik :D. Maar het is erg overzichtelijk!
tijmen_4real
%Europe/Berlin %013 %2009, 00:20
Ik zie tussen de transitions in de slideshow hele andere foto's voorbijkomen. Als hij van 1 -> 2 gaat, dan zie ik nog 1 of 2 in de transition....
rangelier
%Europe/Berlin %362 %2009, 08:41
hey,
inderdaad zie het nu ook, ga direct even zien aan te passen :).
@b-here: heb je toevallig nog tips om het niet meer simpel over te laten komen?? Er komt nog een mooie flash carousel in die heb ik zo goed als klaar. En er komt een live video stream met het resort.
Bedankt voor jullie reacties!
b-here
%Europe/Berlin %491 %2009, 11:47
Het komt omdat je een menu hebt en daaronder alleen tekst. Ik kan me voorstellen als je bij contact weghaalt uit het menu en een contactblokje maakt of iets meer vlak verdelingen maakt dat het wat spannender en voller oogt. Het logo is heel korrelig. Heb je het niet in vector (persoonlijk vind ik het nu erg afdoen aan je ontwerp)? Dan kun je hem wat strakker en groter tonen. De kleur blauw (op de achtergrond) is mooier denk ik als het wat zachter is. Op flickr kun je wel mooie foto's vinden van luchten, als je op commercieel zoekt en even toestemming vraagt aan diegene van wie de foto is mag je het vaak wel gebruiken.
rangelier
%Europe/Berlin %336 %2009, 08:04
hey,
ja dat is inderdaad wel een goed idee, zal straks even een contact balkje los maken. Het logo is erg afschuwelijk al zeg ik het zelf, maar mijn klant wil perse die hebben, heb hem niet in vector.
Ook de achtergrond zal ik straks eens proberen aan te pakken.
Bedankt voor je tips!
groeten,
Rob
e.l.dam
%Europe/Berlin %503 %2009, 12:05
je content div van 882px naar 842px gooien?
in internet explorer ziet ie er goed uit, in firefox probleempje met padding/margin...
b-here
%Europe/Berlin %507 %2009, 12:10
je zou het logo kunnen tracen. Ik ziou daar toch voor kiezen. Het is misschien een half uurtje werk, maar dan heb je het wel mooi! Ben benieuwd wat je er van gaat maken!
rangelier
%Europe/Berlin %556 %2009, 13:21
hey,
heb het probleem aangepast in Firefox, nu staat hij wel goed. Wat bedoel je precies met het logo kunnen tracen??
De achtergrond is ook aangepast, dankzij flickr:). Wat vinden jullie er zo van?
groeten.
rob
b-here
%Europe/Berlin %739 %2009, 17:45
Hey rangelier,
met tracen bedoel ik overtrekken, bijv in fireworks of in illustrator. met vectoren. Je zou het ook in pshop kunnen doen met paden. Waarin heb je het opgemaakt?
edit: zou de iconen uitlijnen met de knoppen
edit 2: achtergrond is stukken beter nu :)
rangelier
%Europe/Berlin %485 %2009, 11:38
hey,
Het logo heb ik zelf niet gemaakt, die gebruikt mijn klant nu maar volgens mij is hij beetje gehecht eraan want hij wil hem het liefst zo houden. Ga wel proberen in ps hem strak te krijgen en dan leg ik het hem wel voor wat ie wil.
De iconen zal ik terug zetten
:) achtergrond is ind lekker rustig zo....
Bedankt voor je reacties!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.