PDA

Volledige versie bekijken : Swish website contactform. werkt niet?

stickerjack
%Europe/Berlin %580 %2009, 13:55
Goedendag,

een paar dagen geleden heb ik op een website een Swish-website gekocht. Deze werkte grafisch prima naar behoren, maar vertoont een groot probleem op de contactpagina.
Namelijk op deze pagina worden de contactinputvelden niet weergegeven, terwijl ze duidelijk wel in de lijst van 'on-stage-objecten' staan..
en zelf met input in de vulden werkt de 'send mail' knop niet?
Ik ben maar een beginner in flash, actionscript en swish, dus veel kan ik er niet over zeggen.. en de script bij de knop lijkt op het eerste gezicht niets mis mee te zijn?

Zou iemand mij alsjebleift kunnen helpen met dit probleem?
de download link naar de swi.file is: http://www.yousendit.com/download/UmNMZXQ1Y3lVbTgwTVE9PQ (9mb)

Alsvast zeer bedankt voor de reacties! Ik hoop dat er iemand tussenzit met verstand van actionscript -contactformulieren en Swish die mij hiermee kan helpen, het gerepareerde bestand uploaden of tenminste vertellen wat het probleem is.

Nogmaals bij veel dank voor de intresse:)

UPDATE: bedankt al voor de eerste reactie, maar de verkoper reageert helaas niet. Ook staat in de FAQ dat dit 'mijn probleem' is. Ik heb al een week lang elke dag verscheidene e-mails gestuurt maar zonder resultaat...

Jan
%Europe/Berlin %593 %2009, 14:15
een paar dagen geleden heb ik op een website een Swish-website gekocht. Deze werkte grafisch prima naar behoren, maar vertoont een groot probleem op de contactpagina.
Welkom op het forum. :)
De meest geschikte persoon om dit te vragen lijkt me de verkoper/maker. Kwestie van service na verkoop.

Groeten,
Jan

OutCast**NL
%Europe/Berlin %749 %2009, 17:59
Heb je daar zelf soms nog scripts/ objecten aan toegevoegd of verwijderd??
Er worden nl hier en daar een aantal mc's aangeroepen die helemaal niet bestaan,...

Kijk bv eens naar je "content.ctn4.right" MC, met name het script op frame 14

onFrame (1) {
contact_form._visible=false;
stop();
}
onFrame (5) {
setLabel("start");
}
onFrame (14) {
images.gotoAndPlay("start");
}
onFrame (30) {
contact_form._visible=true;
}
onFrame (34) {
stop();
}
onFrame (40) {
setLabel("back");
}
onFrame (64) {
stop();
}

er is helemaal geen mc genaamd "images" in die timeline,
dus het contact_form._visible=true; gedeelte wordt waarschijnlijk nooit uitgevoerd

vervang het hele script eens met onderstaand

onFrame (1) {
stop();
}
onFrame (5) {
setLabel("start");
contact_form._visible=true;
}
onFrame (34) {
stop();
}
onFrame (40) {
setLabel("back");
}
onFrame (64) {
stop();
}

;)

stickerjack
%Europe/Berlin %661 %2009, 15:51
hartstikke bedankt voor je reactie!

ik heb het probleem nu opgelost, hartstikke bedankt;)

OutCast**NL
%Europe/Berlin %722 %2009, 17:19
you're welcome ;)