PDA

Volledige versie bekijken : Flash op mijn site doet raar :S

ajaxloverr
%Europe/Berlin %875 %2009, 21:00
Hallo,
Ik heb een menu van een site gemaakt met Flash.
Alleen komt er te staan onderaan de pagina: Gereed, met fout op pagina. Ik denk dat dat ook van het menu komt
Ook kunnen sommige mensen niet op een button klikken. (het flash effect werkt er ook niet op, net of er geen link achterstaat.)
Dit is de code die ik gebruikte:
base64_decode = function (inp)
{
var b64_tab_e = ["A", "B", "C", "D", "E", "F", "G", "H", "I", "J", "K", "L", "M", "N", "O", "P", "Q", "R", "S", "T", "U", "V", "W", "X", "Y", "Z", "a", "b", "c", "d", "e", "f", "g", "h", "i", "j", "k", "l", "m", "n", "o", "p", "q", "r", "s", "t", "u", "v", "w", "x", "y", "z", "0", "1", "2", "3", "4", "5", "6", "7", "8", "9", "+", "/"];
var _loc2 = [];
var _loc1 = 0;
while (_loc1 < 256)
{
_loc2[_loc1] = -1;
++_loc1;
} // end while
var _loc1 = 0;
while (_loc1 < 65)
{
_loc2[ord(b64_tab_e[_loc1])] = _loc1;
++_loc1;
} // end while
_loc2[10] = -2;
var out = "";
var _loc3 = 0;
var buf = 0;
var pst = 0;
var len = inp.length - 1;
while (pst < len)
{
while (_loc3 < 8)
{
do
{
code = _loc2[inp.charCodeAt(pst++)];
} while (code < -1)
if (code < 0)
{
return (-1);
} // end if
buf = (buf << 6 | code) & 63;
_loc3 = _loc3 + 6;
} // end while
_loc3 = _loc3 - 8;
out = out + chr(buf >>> _loc3 & 255);
} // end while
return (out);
};
if (_root.soundFile != "images/None")
{
_root.soundFX = new Sound();
_root.soundFX.loadSound(_root.soundFile, false);
} // end if
wrap_start = "";
wrap_end = "";
_root.btext = wrap_start + _root.intext + wrap_end;
pass = false;
if (_root.copyright_by == "photonfxsoftware")
{
if (_url.indexOf("file://") != "-1")
{
pass = true;
}
else
{
decId = base64_decode(_root.id);
if (decId == "photonfx")
{
pass = true;
} // end if
} // end else if
if (pass)
{
_root.btext = wrap_start + _root.intext + wrap_end;
} // end if
} // end if

Alvast bedankt !!! 8D

Dauntless
%Europe/Berlin %897 %2009, 21:32
Vraag de bronbestanden aan de originele auteur, in plaats van het menu te rippen dmv Sothink Decompiler.

ajaxloverr
%Europe/Berlin %994 %2009, 23:51
Vraag de bronbestanden aan de originele auteur, in plaats van het menu te rippen dmv Sothink Decompiler.
ik heb dit script gemaakt met behulp van Easy Website Pro 4, omdat deze menu's in flash maken sprak me dit erg aan. ik heb al verschillende mails naar de makers van dat prog gestuurd, maar géén antwoord.
Vandaar dat ik het hier vraag :)

Dauntless
%Europe/Berlin %030 %2009, 00:44
Easy Website Pro zal je dan waarschijnlijk een SWF leveren en die heb je gedecompiled, is het niet? Werkt de originele SWF ook niet? (Die het programma voor jou gemaakt heeft)

ajaxloverr
%Europe/Berlin %674 %2009, 16:10
Easy Website Pro zal je dan waarschijnlijk een SWF leveren en die heb je gedecompiled, is het niet? Werkt de originele SWF ook niet? (Die het programma voor jou gemaakt heeft)
Hallo,
Easy Website Pro heeft het inderdaad opgeslagen als SWF.
Maar toen werkte hij dus niet 100% en ik kon hem niet openen in Flash CS3 omdat hij beschermd is. Ik kon hem wel openen met enkel Sothink Decompiler.
Vandaar. Zal het verstandig zijn als ik hier de orginele .SWF post?

mvg

Dauntless
%Europe/Berlin %686 %2009, 16:29
Nee, dat gaat niet helpen. Een SWF is hetzelfde als een .exe. Het is een gecompileerd bestand. Als je de werking wil wijzigen, of dingen wil aanpassen, heb je het bron bestand nodig. In dit geval is dat de .fla. Er zijn programmas zoals Sothink SWF Decompiler die een poging toen om de SWF terug om te zetten naar een .fla, maar dat gaat nooit 100% correct zijn.

Wat wou je veranderen aan de SWF? Sommige dingen zijn nog wel aan te passen (dmv bepaalde tools), zoals url locaties.