PDA

Volledige versie bekijken : Designloos

Steve-o-
%Europe/Berlin %588 %2005, 15:07
http://www.designloos.nl

Hoi, ik heb een website voor me zelf gemaakt in flash en nou zou ik ten eerste graag willen weten.

Wat vinden jullie er van?
Is de laadtijd acceptabel?
en mijn flash site is +- 600kb hoe krijg ik dit kleiner?
En eventuele andere opmerkingen vragen ideen zijn altijd welkom.

Steven :D

http://www.designloos.nl

Bono
%Europe/Berlin %591 %2005, 15:11
link?

Steve-o-
%Europe/Berlin %592 %2005, 15:12
Staat er nu op

Bono
%Europe/Berlin %593 %2005, 15:14
Ik vind het mooi gedaan, maar waar is de achtergrond van de splash pagina naartoe éénmaal op de site?

Met achtergrond gaat het wsl mooier zijn, minder kaal

Steve-o-
%Europe/Berlin %595 %2005, 15:17
Ik vind het mooi gedaan, maar waar is de achtergrond van de splash pagina naartoe éénmaal op de site?

Met achtergrond gaat het wsl mooier zijn, minder kaal

De eerste pagina is een html opbouw pagina zonder Flash erin. de achtegrond is dus is html gezet. Ik zal nu moeten kijken hoe ik deze html achtergrond goed kan verwerken in flash. Maar vind het een mooie tip en ik ga er ook zeker werk van maken. :)

MA2R
%Europe/Berlin %610 %2005, 15:39
waarom doe je die vette overgang van je tekst niet op je afbeeldingen das veel vetter lijkt mij!

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %640 %2005, 16:21
hey, netjes hoor :)

alleen is balk links en rechts niet evenlang, en ook dat daar bij 'recente projecten is te hoog vind ik, die kan beter even lang als de rest die donkere balk, óf die helemaal rechts ook wat lager doen ;)

en die achtergrond van html kan hier ook gewoon (in html dus), alleen moet je dan iets met publish settings in flash op 'doorzichtig' zetten, moet je even op het forum zoeken, word nog wel eens besproken ;)

sux6 met alles :D

//edit: dat logo in 3d is mooi als je op 1 van de verschillende pagina's komt, kun je het 2d logo ook niet vervangen door dat 3d ding? 8D
btw. de laad tijd is echt zeker wel acceptabel, hier gaat ie heel snel..

Steve-o-
%Europe/Berlin %655 %2005, 16:44
Thanxx voor je post, ik heb er zeker wat aan. En ik ga nu proberen om hem transparant te maken, de eerste pogingen zijn mislukt. Heb hem in de publish settings bij de html ingestelt op transparant, maat dit werkte niet gelijk. dus zal er nu achter aan moeten gaan hoe ik dit probleem op zou kunenn lossen. En met het 2d en 3d logo gebeuren kan ik je niet helemaal volgen. oke.... ;) :)

hey, netjes hoor :)

alleen is balk links en rechts niet evenlang, en ook dat daar bij 'recente projecten is te hoog vind ik, die kan beter even lang als de rest die donkere balk, óf die helemaal rechts ook wat lager doen ;)

en die achtergrond van html kan hier ook gewoon (in html dus), alleen moet je dan iets met publish settings in flash op 'doorzichtig' zetten, moet je even op het forum zoeken, word nog wel eens besproken ;)

sux6 met alles :D

//edit: dat logo in 3d is mooi als je op 1 van de verschillende pagina's komt, kun je het 2d logo ook niet vervangen door dat 3d ding? 8D
btw. de laad tijd is echt zeker wel acceptabel, hier gaat ie heel snel..

Bzil
%Europe/Berlin %696 %2005, 17:43
Zit je porfolio/muziek etc ingebakken in één swf? Ik zou de afbeeldingen los inladen en de muziek streamen. Dat zal een hoop kb's in je basis swf schelen.

Met het transparant maken zou ik oppassen. Op een Mac werkt dat geloof ik niet. Ook heb ik gemerkt dat een transparante swf in firefox voor ernstige vertaging zorgt.. Het is al wel even geleden dat ik het geprobeert heb, mischien is het inmiddels verbeterd.

Steve-o-
%Europe/Berlin %811 %2005, 20:28
Mijn muziek word wel extern geladen, maar mijn plaatjes nog niet nee. ik denk dan dat als ik mijn plaatjes extern laat dat hij dan veel kleiner zal zijn.

Maar dat transparant maken dat is een goeie tip, ik zal het gaan uit testen en kijken wat voor deze website de ideale oplossing is. 8~

Zit je porfolio/muziek etc ingebakken in één swf? Ik zou de afbeeldingen los inladen en de muziek streamen. Dat zal een hoop kb's in je basis swf schelen.

Met het transparant maken zou ik oppassen. Op een Mac werkt dat geloof ik niet. Ook heb ik gemerkt dat een transparante swf in firefox voor ernstige vertaging zorgt.. Het is al wel even geleden dat ik het geprobeert heb, mischien is het inmiddels verbeterd.

Finesky
%Europe/Berlin %817 %2005, 20:37
Ik vind hem er ook goed uitzien,

alleen dit op de Splash screen vind ik wat te opdringerig: "prachtige designs", iets bescheidener mag wel:).
Maar netjes hoor!:)

FantasTies
%Europe/Berlin %912 %2005, 22:54
Ziet er goed uit! alleen kom je zo'n soort 'seventies' stijlen wel erg vaak tegen naar mijn idee. maar hoe dan ook mooi!

FlashL
%Europe/Berlin %964 %2005, 00:09
mooie animaties. alleen jammer dat ze onderbroken kunnen worden als je een andere knop te snel indrukt.

Steve-o-
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:43
OK thanxx voor de reacties. En is alle reacties zit natuurlijk een kern van waarheid, maar je zal toch keuzes moeten maken, en bepaalde doelstellingen voor je zelf houden om toch iets te kunnen uitstralen. En ja dat het ene misschien omgedraaid had moeten worden, ja misschien wel ja. Maar heb denk ik niet echt genoeg de tijd genomen om dat te testen ( fout he! ben lui ) whehe, oke dan.

Steve-o-
%Europe/Berlin %394 %2005, 10:28
Ik heb nog een vraag!?!??!?!

Ik zit hier met een uidaging waar ik niet uit kom:

Ik werk in flash 8 en als ik mijn website bekijk dan doen mijn preloader en mijn contact formulier het niet!!!!! Maar als ik hem in Flash 8 exporteer als een bv Flash 5 dan doen mijn preloader en contact formulier het wel?!??!

Heeft iemand hier ook problemen mee gehad en zo ja, hoe hebben jullie die in hemelsnaam opgelost.

OK en nog over de andere termen, ik heb nu een transparante achtergrond die zowel in explorer werkt als in mozilla!!!!thanxxx voor de super tip :) :) :) :) :) :) !!!