morreke
%Europe/Berlin %585 %2005, 15:02
hallo,
ik heb een backgroundmovie die enkel een wallpaper bevat. Op deze movie load ik een nieuwe movie (content.swf) die gecentered wordt door dit script:
Stage.scaleMode = "noScale";
Stage.align = "TL";
function centerClip(clip) {
clip._y = (Stage.height/2)-(clip._height/2);
clip._x = Math.round((Stage.width/2)-(clip._width/2));
}
myListener = new Object();
myListener.onResize = function() {
centerClip(_level0.container);
};
Stage.addListener(myListener);
loadMovie("content.swf", "container");
Nu, in deze movie laad ik via mijn knoppen andere movies door de simpele loadmovie en als ik het bekijk vanaf de content.swf staan de geladen movies netje op hun plaats omdat ik ze op exact dezelfde plaats op de stage geplaatst heb als ze moeten komen.
Maar wanneer ik de backgroundmovie open, de content movie is gecentered maar de andere movie die geladen worden door de contentmovie staan niet meer op hun plaats.
Hoe los ik dit best op ?
ik heb een backgroundmovie die enkel een wallpaper bevat. Op deze movie load ik een nieuwe movie (content.swf) die gecentered wordt door dit script:
Stage.scaleMode = "noScale";
Stage.align = "TL";
function centerClip(clip) {
clip._y = (Stage.height/2)-(clip._height/2);
clip._x = Math.round((Stage.width/2)-(clip._width/2));
}
myListener = new Object();
myListener.onResize = function() {
centerClip(_level0.container);
};
Stage.addListener(myListener);
loadMovie("content.swf", "container");
Nu, in deze movie laad ik via mijn knoppen andere movies door de simpele loadmovie en als ik het bekijk vanaf de content.swf staan de geladen movies netje op hun plaats omdat ik ze op exact dezelfde plaats op de stage geplaatst heb als ze moeten komen.
Maar wanneer ik de backgroundmovie open, de content movie is gecentered maar de andere movie die geladen worden door de contentmovie staan niet meer op hun plaats.
Hoe los ik dit best op ?