Volledige versie bekijken : Ik ben een luie n00b en wil AS leren
jamjostie
%Europe/Berlin %341 %2005, 09:11
Hallo allemaal ik heb jullie hulp echt nodig!
Ik ben zins kort begonnen met Flash.
Ik heb het programma Flash MX en begrijp geen moer van ActionScript.
Ik wil het heel graag leren dus als een va jullie hier zijn email achter laat (zodat je het over msn kan uitleggen) dan zou dat fijn zijn.
Alvast Bedankt!
Groetjes Jamjostie
Dark Angel
%Europe/Berlin %346 %2005, 09:18
Meestal ga je zelf een beetje uitzoeken hoe alles moet, of doorzoek je de forums, e.d. en doe wat tutorials.
Na een tijdje krijg je het vanzelf onder de knie, als je het maar blijft doen en veel oefend!
jamjostie
%Europe/Berlin %373 %2005, 09:57
Ik heb het al gedaan maar begrijp het nog steeds niet
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %376 %2005, 10:02
Een goede titel zou ook kunnen helpen dat meer mensen reageren, maaruh we zijn geen school. Dus ik kan je alleen maar aanraden om wat beginners tutorials te maken (onder andere te vinden in de Flash Help - F1) en/of een boek kopen over Flash/ActionScript en daar even lekker mee gaan spelen.
Dopefish
%Europe/Berlin %388 %2005, 10:19
Of je laat het 2 jaar stil liggen en gaat je eerst toeleggen op animeren.
theFlashWizard
%Europe/Berlin %393 %2005, 10:26
begin bovenaan zou ik zeggen:
http://members.lycos.nl/tut1/uploadbestanden/tuturials.txt
maar als ik nu je gedult inschat geef ik je weinig kans snel as te leren..
vaak werkt een boek/cursus nog het snelst..
enne.. kommop zeg.. een hele scripting taal via msn uitlegge.. :P
Dopefish
%Europe/Berlin %398 %2005, 10:33
dan kan je alleen maar 400 bytes versturen,...
wel handig hebben we weer nieuwe entrants voor de battle!
Alexander
%Europe/Berlin %428 %2005, 11:17
Gewoon een beetje lezen en doen en dan blijft het wel in je hoofd hangen, bijv. tutorials of misschien een boek.
Dauntless
%Europe/Berlin %497 %2005, 12:56
Jamjostie, je moet idd zelf ook wat uitzoeken hé...
Iedereen op dit forum is een vrijwilliger. Hij of zij post dan ook vrijwillig antwoorden op vragen die door anderen gestelt zijn. Als je echter les wilt krijgen zal dat wel gaan, mits tegen betaling. Het simpelste is om gewoon de tutorials hier op flashfocus te volgen en bv een boek aan te schaffen. (Foundation Actionscript for Flash Mx 2004 van Friends Of Ed is denk ik wel goed). Ook kan je cursussen volgen van bv Eduvision.
Maar als je van jezelf al zegt: "Ik ben een luie n00b", wel, dan ga je nergens graken!
Titel is door mij aangepast en en de topic was verplaatst omdat hij helemaal fout staan.
Topics met als titel '!!!!¿¿¿¿help????!!!!' met als tekst 'ik snap niets van AS, email mij', komt op mij over als 'ik ben lui'.
Topic heeft ook geen waarde, dus een slotje
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %521 %2005, 13:31
Maar als je van jezelf al zegt: "Ik ben een luie n00b", wel, dan ga je nergens graken!Kijk nog eens goed Dauntless, dat heeft ie volgens mij niet zelf gezegd.
Dopefish
%Europe/Berlin %526 %2005, 13:38
Kijk nog eens goed Dauntless, dat heeft ie volgens mij niet zelf gezegd.
euh bekijk de topic titel..!
maar wel grappig het lijkt wel een flame topic 8~...
jamjostie
%Europe/Berlin %522 %2005, 12:32
Het grappige is dat ik died titel niet zelf heb geschreven hij is veranderd door iemand |)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.