Volledige versie bekijken : Fortuna
dennisgodderie
%Europe/Berlin %783 %2005, 19:48
Ben bezig met een site rond een Bruidswinkel.
Ze bieden bruidjurken, avondkledij, lingerie en accessoires aan en wilden een "typische fashion" website.
Ik heb me hieraan gehouden voor zover ik weet. De kleuren kwamen perfect uit, vermits hun kleur van logo enkel grijs/wit is. Ik heb gekozen om de foto's duidelijk te doen uitkomen omdat dit toch belangrijk is bij bruidsjurken, avondkledij ed...
Wat werkt:
- Nederlands
- Menu over ons
- Menu collecties (alleen de Evening werkt)
Wat moet nog zeker gebeuren:
- preloader ;)
Voor de rest als jullie opmerkingen hebben, mogen jullie deze ook geven. Website is nog in de maak, maar wou toch al een kleine preview geven :)
link: http://www.webenhost.be/temp/fortuna
Neon
%Europe/Berlin %794 %2005, 20:03
Leuk zeg het logo in het Coca-Cola lettertype 8D :D:P
Hij is nog wel behoorlijk in aanbouw, tekst is ook moeilijk te lezen (hierzo tenminste) ;)
En de (muziek)loop lijkt wel geen loop te zijn.
cheers,
dennisgodderie
%Europe/Berlin %797 %2005, 20:08
Leuk zeg het logo in het Coca-Cola lettertype 8D :D:P
Hij is nog wel behoorlijk in aanbouw, tekst is ook moeilijk te lezen (hierzo tenminste) ;)
En de (muziek)loop lijkt wel geen loop te zijn.
cheers,
Ja dat lettertype hebben ze zelf gekozen :)
Hij is idd nog behoorlijk in aanbouw, de tekst heb ik ook problemen mee, het is gewoon static text zonder de "alias text" knop ingedrukt. Nu hoe kan je die zonder dat het een HTMLfont lijkt toch duidelijker maken?
Muziekje is ter illustratie, komt ander geluidje in :)
Btw, als je eerst je site hebt gemaakt (scene 1) en je wilt een preloader zetten, dan moest je via die tutorial een nieuwe scene maken,maar hij moest voor je scene 1 komen.
Ik kan een nieuwe scene maken, maar die krijgt dan naam scene 2 (dus 1 is mijn site, 2 is de preloader). Maar ik wil die omdraaien... hoe doe je dat gemakkelijk en snel?
Thx alvast :)
dennisgodderie
%Europe/Berlin %800 %2005, 20:12
Text juist aangepast bij "over ons", de alias knop aan... dunno of het mooier is zo :)
krush
%Europe/Berlin %815 %2005, 20:34
zeer leuk begin.. overgangen kloppen best wel dat coca cola typetje is leuk.. maar er mag nog wat meer in kleur in verwerkt worden + buttons mogen ook iets meer aandacht hebben
mijn mening dan toch
ath92
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:54
al best heel nice! alleen vind ik persoonlijk het grijs niet zo mooi, mischien zou je daar een rustig achtergrondpatroon op kunnen doen... op de buttons mag verder nog wel ff een animatie, maar verder denk ik dat ie wel af is (behalve de inhoud dan)
mooi al!
dennisgodderie
%Europe/Berlin %844 %2005, 21:16
De kleur grijs is gekozen door de klant omdat deze overeenkomt met het logo dat ophangt boven het filiaal en de naamkaartjes.
De buttons bovenaan krijgen nog een betere mouseover, maar ik ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen.
Merci
trashpuppy
%Europe/Berlin %982 %2005, 00:34
geluid voegt echt niets toe, zou ikzelf weg laten.
APB
%Europe/Berlin %411 %2005, 10:53
Ik kan een nieuwe scene maken, maar die krijgt dan naam scene 2 (dus 1 is mijn site, 2 is de preloader). Maar ik wil die omdraaien... hoe doe je dat gemakkelijk en snel?
Thx alvast :)
ga naar Window -> Other Panels -> Scene (Shift + F2) en dan krijg je allebei de scenes te zien, je kan ze dan op volgorde zetten door te slepen.
ruuddejong
%Europe/Berlin %977 %2005, 00:27
COOOL COOOL COOOL COOOL!!!
helemaal mn smaak.... als ik dezelfde opdracht
had gekregen had ik hem ook denk ik zoiets op-
gelost.... heel sjiek en elegant...
Echt vet goed werk ...
benni_jolink
%Europe/Berlin %479 %2005, 12:30
ziet er goed uit! paar puntjes nog: als je op 'evening wear' klikt krijg je een aantal foto's die aan elkaar geplakt staan. Zo wordt het nogal druk en krijgen de individuele kledingstukken eigenlijk vrij weinig aandacht. Oftewel ik zou witruimte tussen de foto's zetten. Het zou sowieso mooi zijn als je nog op de losse kledingstukken kon klikken om ze beter te bekijken.
de pijltjes scrollen nog wat te ver door, je krijgt een groot wit vlak als je te ver naar rechts scrollt :O
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.