PDA

Volledige versie bekijken : site als full screen weergeven

lie
%Europe/Berlin %929 %2009, 22:17
Hello luitjes,

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!!!

ik heb een site gemaakt in Flash en nu wil ik die zo publiceren dat de site schermvullend is bij iedereen, dus maw, als ik de site open op een scherm van 15'' of 21'' dan moet de site over het hele scherm weergegeven worden.

Ik heb bij de html code in dreamweaver width & height aangepast naar beide 100% maar blijkbaar is dat niet ok want als ik de site online zet dan zie ik nog steeds de dimensies van de flash (alé, het swf'ke hé) file... ;-(

toen heb ik gepoogd volgend scripteke te plaatsen in mijnen dreamweaver html
<script language="JavaScript">
<!--
self.moveTo(0,0)
self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight )
//-->
</script>

maar dat doet hij ook niet...Er moet toch een manier zijn & volgens mij is dit nog erg gangbaar ook...ben niet blond dus kan het daar alvaste niet aan wijten dat ik het niet weet (just kidding!)

Soit, zou het zo fijn vinden als iemand me hiermee kan helpen...Alvaste bedankt aan de wizard die me kan vertellen hoe het moet!!!

Groetjes,

Lie

MrPee
%Europe/Berlin %020 %2009, 00:29
Of het buiten Flash te realiseren is om je website full screen te krijgen weet ik niet... Maar zoek in het actionscript 2.0 forum het topic van actionscript tutorials op. Zoek dan even naar het woordje full browser flash en voilá: zo drie tutorials over full browser flash. Je hebt enige kennis van actionscript nodig om het te begrijpen en je moet zeker wat rommelen maar het kan werken. (opmerking: wat mijn ervaring ermee is, is dat niet elk ontwerp niet goed werkt als een full browser flash website. Het kan ook gewoon zijn dat je idee gewoon niet goed lukt, dat had ik in het begin ook. Erg frustrerend is dat)

basak
%Europe/Berlin %723 %2009, 17:22
Weet niet of dit help maar het werkte voor mijn

Had deze tekst tussen de "heads" gezet en toen zag je geen flash residu meer

<style type="text/css">
<!--
body {

height: 100%;
width: 100%;
margin: 0;

}
-->