Volledige versie bekijken : Tamagotchi kmaer
Cowerd
%Europe/Berlin %757 %2005, 19:10
ik ben al weer een tijdje bezig met een tamagotchi kamer..
Het is de bedoeling dat er een mannetje in staat die dikker en dunner kan worden enzo, en die blij en verdrietig kan worden..
hier een screenshot:
http://img310.imageshack.us/img310/1326/voorbeeld4ev.png
Maar nu het probleem!
zoals je ziet is er een glow om het vliegtuig heen.. dat gebeurd als je er met je muis overheen gaat.. En als je er op klikt kan je een spelletje gaan spelen:)
maar.. wat voor een spelletje:P ik heb het vliegtuig ook van achter maar heb geen ideeën wat voor een spel..
En wat vinden jullie btw van de kamer zelf?:D
Hmm.. ik weet ook nog niet wat voor poppetje er in moet..
realistisch (armen benen enzo) of gewoon bv een balletje met een gezicht.. ik weet het echt niet:P
Dopefish
%Europe/Berlin %838 %2005, 21:07
je kent toch wel zo'n helicopter spel.. dan zijn er opstakels en gaat je scherm van links naar rechts als je dan op de muisknop drukt gaat het vliegtuigje omhoog en als je loslaat gaat ie naar benee
Cowerd
%Europe/Berlin %868 %2005, 21:51
Hmm.. das wel een vet idee ja:D
treurmars
%Europe/Berlin %338 %2005, 09:06
De kamer ziet er nog een beetje kaal uit, zo wordt je mannetje natuurlijk nooit blij. :P
Maar zo'n vliegtuig spelletje is idd wel heel leuk, of een soort puzzel waarbij je dat vliegtuig in elkaar moet zetten? (Misschien leuk als je meerdere spelletjes kunt spelen).
Dopefish
%Europe/Berlin %371 %2005, 09:55
Vind ik niet leuk, maar de doelgroep zal wel anders zijn..
maak inderdaad een mooie 'poster' van jezelf of cowerd aan de muur, of rastakleuren!!
Cowerd
%Europe/Berlin %430 %2005, 11:20
Vind ik niet leuk, maar de doelgroep zal wel anders zijn..
maak inderdaad een mooie 'poster' van jezelf of cowerd aan de muur, of rastakleuren!!
Ja een poster is een goed idee.. maar ik heb maar tijd voor 1 spelletje want ik moet ook nog een helehoop andere dingen scripten zoals maar 1 keer in de 2 minuten eten enzo, te veel eten is kotsen, van te veel spelen word hij hyperactief, van te wijnig eten heeft hij geen zin om te spelen, en zonder aandacht word hij depressief... dus een hele hoop script in redelijk korte tijd.. want hij moet af zijn op 6 maart. Maar dan moet ook een hele site vol informatie, een paar spelletjes en andere interactieve onzin af zijn.. dus ja niet zo veel tijd voor extra's hier.
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %456 %2005, 11:57
oeh blixum, grootse plannen :P ik heb verder nix aan het commentaar toe te voegen ...
dat spel wil ik wel eens zien, als ie klar is :D
sux6!
Cowerd
%Europe/Berlin %462 %2005, 12:06
Ik zal de hele site wel in de sowcase gooien zodra die klaar is:)
Maar het word zeker weten een heel groot project!
Dark Angel
%Europe/Berlin %642 %2005, 16:25
ben benieuwd wat het gaat worden, maar vind de kamer ook een beetje kaal/saai
zal leuk zijn als er behang komt, van speelkamer of gewoon een vet slecht oud behangetje op de muur ;)
Dopefish
%Europe/Berlin %715 %2005, 17:10
nou is het al af?
Cowerd
%Europe/Berlin %756 %2005, 18:09
Ik ben er mee bezig:)
ik ben met het spel bezig.. word een simpel spel:)
En dan inbouwen dat je bij winnen blij word enzo..
maar het heeft even stilgelegen:)
felsie
%Europe/Berlin %787 %2005, 18:53
http://img.photobucket.com/albums/v327/emoe/fels/Picture0441.jpg
stop fels er in :P! (grapje)
als ik jouw was zou ik gewoon een beetje vormpjes gaan tekenen, dan vind je wel inspiratie. of ga naar een van je knuffels kijken als je doe nog niet wegggegooit hebt :P
fels
Cowerd
%Europe/Berlin %795 %2005, 19:05
hmm.. ik ben meer een scripter:P
ik zal het me designertje vertellen:P
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.