PDA

Volledige versie bekijken : FLA naar SWF

Samanta
%Europe/Berlin %800 %2009, 19:12
ik weet niet waar ik hem precies moet vragen maar ik heb een vraagje [^]
ik heb zo een swf bestand naar fla gezet zodat ik wat dingen kan veranderen, en daarvan kreeg ik allerlei soort mappen met fla bestanden, mijn vraag is hoe doe ik strax al die mappen fla's in een swf bestand want ik heb zitten proberen met adobe flash maar ik krijg alleen enkel fla file naar swf :#
voor gene die mij kan helpen alvast hartstikke bedankt
Samanta

nls61
%Europe/Berlin %861 %2009, 20:41
Je bedoelt te zeggen je hebt via een decompiler een swf bestand omgezet naar een fla?

dudejonne
%Europe/Berlin %869 %2009, 20:51
Kan dat dan? Een enkel swf bestand naar .fla omzetten??

Samanta
%Europe/Berlin %067 %2009, 01:36
Je bedoelt te zeggen je hebt via een decompiler een swf bestand omgezet naar een fla?

Juist ja dat had ik gedaan.. en nu wil ik weten hoe je alles in een keer terug convert naar swf.. hoop dathet redelijk simpel is |)
Samanta

Samanta
%Europe/Berlin %067 %2009, 01:37
Kan dat dan? Een enkel swf bestand naar .fla omzetten??
ze zeggen ''alles'' kan [^]

nls61
%Europe/Berlin %379 %2009, 09:06
Het lijkt me niet dat dit een vraag is die hier beantwoord dient te worden.
Dit forum is voor AS vragen en hulp met eigen scripts en vragen daarover waar je na zelf al het een en ander gedaan te hebben ondersteuning nodig hebt.
Plat kopieer werk is niet je dat.
IK VRAAG OM "N SLOTJE!

Samanta
%Europe/Berlin %403 %2009, 09:40
waar heb je last van? welke kopier werk??
ik vraag vriendelijk hoe je met zulke bestanden kunt werken, krijg ik gelijk dit soort reactie? mag ik niks bij leren ofzo..
ik had tog al gezegd dat ik niet weet waar ik die vraag moest stellen omdat ik hier nieuw ben! als je zo bijdehand ben kan je net zo goed deze topic verplaatsten waar die bij hoort toch

dus nogmaals kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?
ik had een webplayer gekocht, en als ik mijn licentie heb betaald mocht ik ook die linkjes enzo veranderen.. alleen het lukt mij niet om die fla terug te zetten naar swf

Samanta
%Europe/Berlin %190 %2009, 04:34
Bedankt voor het helpen lieve mensen! o_O

Jan
%Europe/Berlin %962 %2009, 23:05
Het decompilen van swf's en terug omzetten naar fla's kan in principe wel maar in de meeste gevallen is het helemaal geen eenvoudige opgave om dan aanpassingen te doen en er vervolgens opnieuw zonder problemen een volwaardige swf van te maken. Toch zeker niet als alle assets uit die swf in verschillende mappen worden opgeslagen zoals je vermeldt.
Het decompilen van swf's is hiervoor eigenlijk nooit echt bedoeld geweest.
Het kan een laatste redmiddel zijn als je de fla verloren bent, maar als je op enigerlei wijze aan de oorspronkelijke fla kan geraken moet je dat zeker doen en niet proberen via een decompiler.
ik had een webplayer gekocht, en als ik mijn licentie heb betaald mocht ik ook die linkjes enzo veranderen.. alleen het lukt mij niet om die fla terug te zetten naar swf
Welke player heb je gekocht en waarom vraag je niet gewoon het script of de source fla?
De meeste Flashers kennen decompilers enkel van mensen die hun werk/graphics/script proberen te stelen, vandaar de ietwat kritische reacties veronderstel ik. ;)

Groeten,
Jan