PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Tutorials en FLA -> Object verwacht

Jorim
%Europe/Berlin %805 %2005, 20:19
Als ik naar de tutorials of fla's wil, waar ik overigens een systeem bericht krijg (geen rechten), dan krijg ik onderin mijn taakbalk zo'n fijn geel driehoekje. Op regel 613 wordt een object verwacht...

Als mods of admin mogen jullie er vast wel in dus jullie zien het niet. Bij de foutmelding als er geen nieuwe posts zijn zie ik het trouwens niet!

[edit]
In het vakje van 'systeem bericht' zit een link naar Home en die verwijst naar de index.php IN de directory, zou dat niet de index.php van flashfocus.nl moeten zijn ???

[edit2]
Het dropdownmenu in het vakje van 'systeem bericht' levert een 404 op.

BorrelWORST
%Europe/Berlin %521 %2005, 13:31
trueChaoz meldde hetzelfde probleem.

Maar kan je ook de FLA/tut sectie niet in als je ingelogd bent? Ik ben ook even ingelogd als user (met de goed doordachte naam BorrelTEST), en dat gaf geen problemen...

Jorim
%Europe/Berlin %524 %2005, 13:35
Gisterenmiddag net na mijn registratie kon dat niet. Nu wel :D

ninetynine
%Europe/Berlin %524 %2005, 13:35
ik hoop overigens dat de fla en tutorial sectie weer meer als vroeger zijn ,
niet qua indeling en navigatie . Maar als je een tut wil bekijken
dat je dat weer op de site zelf kan doen, nu kan je alleen
bestanden downloaden , ik hoop dat dit eraan komt ?

BorrelWORST
%Europe/Berlin %526 %2005, 13:37
Yes, houstonfrieks, dat komt er zeker weer aan. Dat je tutorials downloadt als ZIP-file is slechts tijdelijk, om ze toch maar te kunnen aanbieden.

Graag verneem ik van meer mensen of ze onterecht de melding 'geen toegang' krijgen bij de FLA/Tutorial secties, omdat ik het probleem zelf niet kan reproduceren.

ninetynine
%Europe/Berlin %528 %2005, 13:41
Yes, houstonfrieks, dat komt er zeker weer aan. Dat je tutorials downloadt als ZIP-file is slechts tijdelijk, om ze toch maar te kunnen aanbieden.

Graag verneem ik van meer mensen of ze onterecht de melding 'geen toegang' krijgen bij de FLA/Tutorial secties, omdat ik het probleem zelf niet kan reproduceren.

Dank u! BorrelWorst :). Ik zou zeggen ik wil helpen maar ik kan niet, examens maandag
:)

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %602 %2005, 15:27
Hey het lukte mij nu ook om erin te komen,
ik denk zomaar dat het te maken heeft met sessies.
Of misschien met de 1e keer inloggen?

Ik was namelijk nu uitgelogd geweest en mijn sessie was verlopen.

TrueChaoZ

BorrelWORST
%Europe/Berlin %847 %2005, 21:20
Is bij deze gefixed.

Ook staat er nu een wat duidelijkere uitleg als je niet ingelogd bent met oplossingen voor de meest voorkomende problemen. Commentaar is welkom! :)

greetz,
Barend