PDA

Volledige versie bekijken : geef je mening over mijn banners

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %562 %2005, 14:30
hey

ik heb hier laatst een opdracht gekregen voor banners op een site van een radiostation [royal radio].
ik heb heel wat filmpjes/animaties gemaakt, nu zou ik graag van jullie willen weten welk filmpje (van elke show) je het mooiste vind. je kunt ze hier bekijken: www.jelmerswerk.tk

en geef ook commentaar hé :D

Groeten, Jelmer

ps: moeten er ook preloaders voor?

digitalnrg
%Europe/Berlin %585 %2005, 15:03
je mag het wel wat aardiger vragen ;)

Maarja mijn mening, kale achtergrond + 3 verschillende lettertypes. Niet echt geslaagd.
Als ik daarna verder klik valt het me op dat de foto's niet netjes vrijstaand zijn gemaakt.
Verder nog best oké, maar je mag wat meer tijd in de typografie steken, het springt er niet echt uit.

just my 0,2 cents [^]

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %591 %2005, 15:11
je mag het wel wat aardiger vragen ;)

Maarja mijn mening, kale achtergrond + 3 verschillende lettertypes. Niet echt geslaagd.
Als ik daarna verder klik valt het me op dat de foto's niet netjes vrijstaand zijn gemaakt.
Verder nog best oké, maar je mag wat meer tijd in de typografie steken, het springt er niet echt uit.

just my 0,2 cents [^]

heb je wel doorgeklikt naar de shows? dus op de titels geklikt? want dáár gaat het om ;) dat witte ding is het menu zeg maar :P

//edit: als ik verder klik :# maar het gaat dus eigenlijk om die filmpjes en niet om de openingspagina ;)
en die foto's, die heb ik aangeleverd gekregen, vink ook wel jammer dat bijvoorbeeld die met dat smoke-bordje zo afgezaagd is :P

Dark Angel
%Europe/Berlin %618 %2005, 15:50
ff snel dan :P
bbb- is de eerste het best. (past allemaal goed bij elkaar)

the takeover - de eerste (redelijk, kan verkeerde reactie opleveren met dat schieten en lettertype is echt te lelijk)

Royal mixes is de eerste het "beste" ,maar vindt hem "niet" mooi (geen van allen van royal mixes ook weer die lettertypes)

edit:
graag volgende keer niet zo'n irritant menu :P wordt er helemaal dizzy van :)
:D

behived
%Europe/Berlin %629 %2005, 16:07
royal mixes:
de bovenste, maar zou die achtergrondfoto wegdoen, alleen de tekst laten (tekst in zelfde kleur als "logo" dat verschijnt na yes te klikken)

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %644 %2005, 16:28
royal mixes:
de bovenste, maar zou die achtergrondfoto wegdoen, alleen de tekst laten (tekst in zelfde kleur als "logo" dat verschijnt na yes te klikken)

zo? http://members.lycos.nl/flashnaab/royalmixes.html (de tweede :P)

:D

btw. ik vind zelf die mét achtergrond mooier :)

Dark Angel
%Europe/Berlin %655 %2005, 16:44
Die achtergrond vind ik ook wel stoer.

Neuro
%Europe/Berlin %682 %2005, 17:23
ik vind de achtergrond van de eerst van je "royal mixe" ook niet slecht, alleen zou je de letters wat groter kunnen maken zodat die er wat meer uitspringen

van "the take over" vind ik de eerste de leukste, hoewel hij me ergens aan doet denken ;) (waar ik voor de rest geen probleem mee heb :) )

en de eerste van "the bbb show" komt er bij mij niet door? ik zie enkel een wit vlak

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %694 %2005, 17:40
en de eerste van "the bbb show" komt er bij mij niet door? ik zie enkel een wit vlak

mmm, ik weet niet waar dit aan ligt, hij doet het bij mij nog steeds goed ...

verder ben ik heel blij met alle commentaar die ik krijg, dankjewel [^]

behived
%Europe/Berlin %307 %2005, 08:22
ok met achtergrond dan, maar kan je dat logo dat verschijnt dan de achtergrond niet mee laten wegduwen?

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %454 %2005, 11:53
ok met achtergrond dan, maar kan je dat logo dat verschijnt dan de achtergrond niet mee laten wegduwen?

weer een update: http://members.lycos.nl/flashnaab/royalmixes.html

wat vinden de anderen hiervan? :D

B.Aalbers
%Europe/Berlin %457 %2005, 11:58
ik vind persoonlijk de typo en de kleur ervan slecht gekozen.
het valt behoorlijk weg tegen de achtergrond.
misschien wat proberen met "dikkere" typo, en uitgevulde typo.

het is jammer dat ik op mn stage een pc heb die zo sloom is als een manke bejaarde zodra ik wat grafisch tracht, anders had ik even wat geprobeerd.

ruuddejong
%Europe/Berlin %980 %2005, 00:32
Ik vind het niks... sorry kan verder er niks aan toevoegen.

volgend mooier (van je fouten leer je)

gr. ruud

Tenshu
%Europe/Berlin %290 %2005, 07:58
Ze zijn te groot, lettertype kan ik niet goed lezen. maak ze wat kleiner want een banner is niet zo groot.

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %364 %2005, 09:45
dankje wel allemaal, leuk om critisch commentaar te horen! :D leer ik erg veel van. Zo weet ik waar ik de volgende keer op moet letten.
De opdrachtgever vond ze allemaal erg leuk en orgineel. (dat 'schietspel' vond ie ook leuk)

en dat formaat, jah ik noem het hier banners, maar eigenlijk zijn het soort headers of zoiets voor op hun eigen 'home' pagina, dus ze zijn een radio station, en willen een soort van reclame maken voor zichzelf, zo van... elke avond is er om deze tijd een bepaaalde 'show' :D

dus deze dingen worden niet gebruikt zoals die banners hierboven (de internetman enzo) ;)