Volledige versie bekijken : fade in
tzr250
%Europe/Berlin %936 %2005, 23:28
http://www.templates247.com/t237/
voordat ik begin kijk eerst aub...
hoe die letters daar verschijnen, eerst faden ze zachtjes in en dan schuiven ze iets... dat schuiven lukt me wel maar dat faden, jemig ik zoek vanaf vanochtend tot en met nu en heb HEEL wat tutorials geprobeerd, toch lukt het me nie een fatsoenlijke tekst in te laten faden, ik gebruik flash mx 2004... net had ik nog een tutorial en daar moest ik iets van effects op alpha zetten, ik me rot zoeken kan dat helemaal niet in flash mx 2004 o ben ik nou gek? zelfs met readme kan ik het niet vinden...
weet iemand een juiste tutorial te vinden voor me?
het enige wat ik wil is een tekst in laten faden... of naja een knop om precieser te zijn
WernerL
%Europe/Berlin %938 %2005, 23:31
Maak van je text een grapic. Nu kun je er een motion tween van maken.
Klik op de frame waar de tekst op staat, rechtermuisknop -> create tween.
Dan klik op bijv. 20 frames verder op F6. (ligt eraan hoelang je de fade wil laten duren).
Dan ga weer naar de eerste frame van de tween, klik onderin bij properties op alpha in die dropdown menu en zet die op 0%.
voila. ;)
tzr250
%Europe/Berlin %040 %2005, 01:57
dankjewel dude, ben er net zon.... 24 uur mee bezig, begint al iets te wennen dat flash, ben van plan door te zetten maar je hulp word gewaardeert ;) *thums up :D*
maar waar vind ik dat alpha dan toch, ik zoek me lam... :S
tzr250
%Europe/Berlin %045 %2005, 02:06
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=14PN9JQI6WTSP3N9H79Q320W8H
zo ziet het er bij mij uit
EN MENSEN
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=1RC0RGLK0RLKF0SYY6DIAMWVCW
kijk daar ook naar als je tijd heb, hoe haal ik die loop eruit .. ik heb hem al als movie object gemaakt en dan play once, ik heb al een stop commando gegeven maar hij blijft doorlopen..
Laiverd
%Europe/Berlin %389 %2005, 10:21
Het lijkt me slim als je gewoon de tutorials gaat doen; dan kom je de antwoorden op deze en andere basisvragen vanzelf tegen. Overigens moet je die stop() actie zetten in het laatste frame van je animatie.
John
tzr250
%Europe/Berlin %398 %2005, 10:34
heel leuk john maar zo ver was ik al, mn hele animatie stopt maar dat logo appart blijft doorloopen, ook heb ik die loop op play once gezet en wil die t nog niet, eerst lezen ookal zeg ik het een beetje wazig, tutorials doe ik ook echtwel intussen hoor ik ga niet een hele dag wachten op een reactie.. het is gewoon dat ik nog steeds ff niets kan vinden was al vanaf 7 uur weer bezig ;p
tzr250
%Europe/Berlin %403 %2005, 10:41
en dan nog een ding... hoe kan ik nou tutorials vinden als ik dat 'alpha' niet kan vinden... op elke screenshot ziet het er anders uit als bij mij... ik vroeg ook gewoon waar die zat ;) had nog een screenshot toegevoegt van mijn flash en de windows die zichtbaar heb
dus als iemand mij kan vertellen waar dat zit... graaaaaagg
Laiverd
%Europe/Berlin %409 %2005, 10:49
Zelf weten dan; de alpha kun je instellen in het properties panel.
John
TheDutch
%Europe/Berlin %462 %2005, 12:06
en dan nog een ding... hoe kan ik nou tutorials vinden als ik dat 'alpha' niet kan vinden... op elke screenshot ziet het er anders uit als bij mij... ik vroeg ook gewoon waar die zat ;) had nog een screenshot toegevoegt van mijn flash en de windows die zichtbaar heb
dus als iemand mij kan vertellen waar dat zit... graaaaaagg
Misschien moet je recente tutorials lezen, Flash MX 2004 tutorials :).
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.