Volledige versie bekijken : dynamische sitemap
haas
%Europe/Berlin %901 %2005, 22:37
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie dynamische site map zoals bijvoorbeeld te zien is op http://www.medialandschap.nl/. Zoiezo een interessante site om te zien maar ik ben op zoek naar de code die de lijnen legt tussen de rondjes. Daarnaast wil ik ook dat bij het klikken een nieuw rondje verschijnt die verbonden is met het rondje waarop geklikt is.
Zodoende zou een nette site map moeten ontstaan...iemand een nette .fla ;)
theFlashWizard
%Europe/Berlin %903 %2005, 22:41
drawing API is dan de term waar je naar moet zoeken ;)
haas
%Europe/Berlin %934 %2005, 23:25
jah maar dat is toch alleen om vrij te tekenen. Ik wil twee MC's aan elkaar koppelen dmv een lijn maar ze moeten wel dragable zijn terwijl de ander op zijn plaats blijft (deze moet wel sleepbaar blijven. De lijn moet dus variable blijven...
Ik heb al gelezen over drawing api maar of ik daar wat mee zou kunnen.
theFlashWizard
%Europe/Berlin %979 %2005, 00:30
teken van de _x en _y property van de ene mc naar de _x en _y property van de andere mc
en als je dat herhaalt zal die lijn dus iedere x opnieuww getekent worden en zal het lijken of hij buigt..
haas
%Europe/Berlin %714 %2005, 18:09
Heeft iemand van een scriptje om twee mc's aan elkaar te koppelen met AS?
Ben een beetje aan het goochelen maar als ik de twee y en y waardes vast leg en ik versleep ze dan blijven de lijnen staan :S
theFlashWizard
%Europe/Berlin %841 %2005, 21:11
een onEnterFrame maken.. zoek maar eens op het forum of in flash help hoe dat toegepast kan worden.. :)
haas
%Europe/Berlin %691 %2005, 17:35
Ik ben gisteren zelf een beetje gaan goochelen en op dit moment werkt dit prima. Nu nog even wat bijslijpen en grafisch in orde maken.
var xy = ["_x", "_y"];
var a = mc1._x;
var b = mc1._y;
var time = 1;
this.onEnterFrame = function() {
clear();
lineStyle(2, 0xcccccc);
moveTo(mc1._x, mc1._y);
curveTo(a, b, mc2._x, mc2._y);
moveTo(mc1._x, mc1._y);
curveTo(a, b, mc3._x, mc3._y);
moveTo(mc1._x, mc1._y);
curveTo(a, b, mc4._x, mc4._y);
};
Zodra ik het geheel een beetej op orde heb zal ik hem wel online zetten zodat diegene die het interessant vinden er ook gebruik van kunnen maken.
haas
%Europe/Berlin %521 %2005, 13:31
Ik denk van: laat ik jullie ook even zien hoe het geworden is. Er zijn nog wel puntjes van verbetering maar daar ben ik nog mee bezig. Maar zie hier (http://www.kennismakers.net/mediawiki/index.php/Site_map) het resultaat. Mocht je nou denken van hé, zoiets zoch ik ook. Mail me dan even en dan krijg je van mij de basis .fla. En op- of aanmerkingen zijn altijd welkom!
theFlashWizard
%Europe/Berlin %674 %2005, 17:10
ik vind het n btje onduidelijk zo.. mischien dat je de titels in de buttons kan verwerken..
en em.. het lijkt net of ze eeuwig blijve doorveren nadat je eroverheen bent gegaan met je muis..hoe heb je dat gedaan?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.