PDA

Volledige versie bekijken : Wit vlak voor laden swf

nielsjuh86
%Europe/Berlin %650 %2009, 15:36
ik ben nu bezig aan een nieuwe website, waarbij ik een klein flash animatie gebruik. Het gaat om de website www.jevdo.eu/hovb/. (alleen het gedeelte exclusieve auto's werkt)

Wanneer ik nu op een link naar een volgende pagina klik, krijg ik de eerste keer een wit vlak te zien voordat de swf word geladen. Is er een manier om dit te voorkomen? :)

eriknoorland
%Europe/Berlin %659 %2009, 15:49
kleur van de swf op zwart zetten

nielsjuh86
%Europe/Berlin %664 %2009, 15:57
Dan zie ik nog een wit vlak bij het laden...

Aeronobe
%Europe/Berlin %716 %2009, 17:11
Is het niet makkelijker om gewoon je teksten extern in je .swf in te roepen als er op een knop wordt geklikt (zodat er maar 1 pagina is) ? want nu gaat hij elke keer naar een andere pagina op je website...

sander1
%Europe/Berlin %942 %2009, 22:37
bgcolor parameter met de juiste waarde (zwart=#000000) opnemen bij AC_FL_RunContent en je ziet geen witte achtergrond meer 8D

<script type="text/javascript">
AC_FL_RunContent(
'codebase','http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,28,0',
'width','320',
'height','470',
'title','flash content',
'src','flash/home_e',
'quality','high',
'pluginspage','http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash',
'movie','flash/home_e',
'bgcolor','#000000'
);
//end AC code
</script>

nielsjuh86
%Europe/Berlin %460 %2009, 11:03
Is het niet makkelijker om gewoon je teksten extern in je .swf in te roepen als er op een knop wordt geklikt (zodat er maar 1 pagina is) ? want nu gaat hij elke keer naar een andere pagina op je website...

Sorry, ik ben nog niet zo heel erg ver in flash haha :# De links onderaan staan in de html, kan ik via die links dan ook aanroepen dat het .txt bestand laad in de swf? Dus als ik op bijvoorbeeld 'nieuws' klik, dat de tekst achter de tag "&nieuws=" uit de txt word ingeladen?

eriknoorland
%Europe/Berlin %505 %2009, 12:08
Dan zie ik nog een wit vlak bij het laden...

ik bedoelde niet alleen in je swf maar ook in je html en javascript code