EDkataantje
%Europe/Berlin %800 %2005, 20:13
Hoi,
Ik heb hier het volgende:
Scene 1 (label naam: trialer1 op frame 1) - flash filmpje (omgezette .mov)
Scene 2 (label naam: trialer2 op frame 1) - flash filmpje (omgezette .mov)
Scene 3 (label naam: trialer3 op frame 1) - flash filmpje (omgezette .mov)
Ik heb bij elke scene bij layer 1 maar 1 frame (dit ter aanvulling).
Als ik 'm test met de eigenschappen zoals hierboven beschreven, krijg ik een wit (leeg) flash venstertje. Dus heb ik niets aan :( Als ik bij scene 1 op frame 1 prevScene(); of prevFrame(); doe dan werkt Scene 1 wel :S
Maar wat ik graag wil is dat aan het einde van Scene 1 (label naam: trailer1) over gaat naar Scene 2 (label naam: trailer2).
Ik heb Scene's gebruikt om de filmpjes te kunnen onderscheiden, maar het zou geen probleem vormen voor de labels las ik hier eerder, dus.. 8~
Of wat ook een mogelijkheid zou zijn, een random script dat er 1 van de 3 telkens wordt uitgekozen, maarja als ik trailer1 al niet aan de praat krijg :X :X
Wie wilt me alstjeblieft helpen ? :# |)
Ik heb hier het volgende:
Scene 1 (label naam: trialer1 op frame 1) - flash filmpje (omgezette .mov)
Scene 2 (label naam: trialer2 op frame 1) - flash filmpje (omgezette .mov)
Scene 3 (label naam: trialer3 op frame 1) - flash filmpje (omgezette .mov)
Ik heb bij elke scene bij layer 1 maar 1 frame (dit ter aanvulling).
Als ik 'm test met de eigenschappen zoals hierboven beschreven, krijg ik een wit (leeg) flash venstertje. Dus heb ik niets aan :( Als ik bij scene 1 op frame 1 prevScene(); of prevFrame(); doe dan werkt Scene 1 wel :S
Maar wat ik graag wil is dat aan het einde van Scene 1 (label naam: trailer1) over gaat naar Scene 2 (label naam: trailer2).
Ik heb Scene's gebruikt om de filmpjes te kunnen onderscheiden, maar het zou geen probleem vormen voor de labels las ik hier eerder, dus.. 8~
Of wat ook een mogelijkheid zou zijn, een random script dat er 1 van de 3 telkens wordt uitgekozen, maarja als ik trailer1 al niet aan de praat krijg :X :X
Wie wilt me alstjeblieft helpen ? :# |)