PDA

Volledige versie bekijken : Scene 1 to 2 etc.

EDkataantje
%Europe/Berlin %490 %2005, 12:45
Hoi,

Sorry, dit zou waarschijnelijk al eerder gepost zijn maar ik kon het niet vinden, ook niet tussen de tutorials, en aangezien ik een deadline heb, post ik me vraag liever dan te blijven zoeken. :)

Hoop dat iemand me hier kan helpen, het zit als volgt:

Met flash8 heb ik filmpje omgezet naar flv en dat filmpje is scene 1, aan het eind van dat filmpje wil ik dat die naar scene 2 gaat. Daar staat naamelijk filmpje nummer 2 en aan het eind van filmpje 2 naar scene 3 etc.

Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt!

Groetjes |)

Dopefish
%Europe/Berlin %517 %2005, 13:24
gewoon aan het einde een button of iets anders in je actionscript. nextscene();

EDkataantje
%Europe/Berlin %534 %2005, 13:49
Nowja dat is een beetje het probleem, in de tijds balk staat niet wanneer het filmpje begint of afloopt.. Alleen dat blokje bij frame 1 staat er, maar die staat er ook als je een nieuw document maakt

pulletje
%Europe/Berlin %538 %2005, 13:55
Waarom plak je de filmpjes niet gewoon aan elkaar?? en dan laat je het geheel streamend inloaden. op die manier heb je het voordeel dat je maar 1 keer hoeft te wachten totdat een gedeelte geladen is, de rest laad hij dan als je het filmpje aan het bekijken bent. (als je natuurlijk niet genoeg webspace hebt om 1 hele film erop te knallen, dan gaat dat natuurlijk niet)

EDkataantje
%Europe/Berlin %554 %2005, 14:19
Nou, omdat er naamelijk ook een stukje text bij staat (de titel van de film) en die moet mee veranderen als de film ook veranderd, daarom was scene wel zo makkelijk.

Maar het wordt toch allemaal wat moeilijk dan ik dacht, als ik een scene toevoeg (maakt niet uit met wat, text, film, button) dan krijg ik gewoon een witte flash window met niets dus :S :( [V]