PDA

Volledige versie bekijken : Het lukt mij niet !! damn...

lostmypassword
%Europe/Berlin %971 %2005, 00:18
Ik probeer een flash menu te bewerken maar het lukt mij echt niet het geeft altijd errors enz. .Ik heb geprobeerd buttons enz. te maken het lukt mij wel maar bewerken van deze menu lukt echt niet . Ik heb vanalles geprobeerd! Dus ik dacht dat een van jullie mij mischien kon helpen. Hoe moet ik nu aan deze knopen mijn links geven ? (bij home,contact,...) Ik upload deze en mischien kan iemand dat een fla bestand maken met de links erin (geef maar links gwn als index of home.html ofzo) dan kan ik het direct leren . Ik heb het al naar fla veranderd, ik ga bij "actions" ik zie symbol xx endan schrijf ik daar de link met geturl enz. maar het geeft een error "Mouse events are permitted only for button instances". Ik ben nieuw dus ik weet niet wat het probleem is , ik dacht dat ik ze eerst naar button ofzo moet veranderen maar ik ben niet zeker en weet niet door die tijdlijn hoe het juist moet. Sorry voor de last...
Maar kan iemand mij aub helpen ? Ik wil eens een deftige site maken en goed onderhouden niet gwn in html een lege site maken .
dank u

link naar de flash : http://rapidshare.de/files/6416153/0105.swf.html

Gerrit55
%Europe/Berlin %992 %2005, 00:49
Vloeken helpt niet en via beheer bijlagen kun je een zip-bestand toevoegen en niet via rapidshare een swf-bestand uploaden. Daar kun je niets mee.

Wat heb je al?
Wat heb je gedaan?

Als je een button hebt, geef je deze een instancenaam (zie properties)
en op de hoofdtijdlijn;
naamvanjebutton.onRelease = function() {
getURL("pagina.htm", "_self" ); // zie help voor opties
}

lostmypassword
%Europe/Berlin %049 %2005, 02:11
kan iemand gwn voor een button als voorbeeld maken dan kan ik de rest maken het zou mij beter helpen :) endan hier of trg op rapidshare uploaden pls . (want die terme in flash moet ook nog deftig leren :( ,).

Thierry
%Europe/Berlin %073 %2005, 02:45
Klik op de button waar je een link op toe wilt passen:

Plaats in het actionscript gedeelte van die button dit stukje code:

on(press){
getURL("www.jouwsite.nl/pagina.html", _self);
}

Niet zo moeilijk... als je maar de tijd neemt om iets actionsscript te leren.