Volledige versie bekijken : 8 een echte flash8 website
Mitch
%Europe/Berlin %908 %2005, 22:47
http://www.eight8.jp/
Kwam ik net tegen op een forum. Echt mooie combinatie, met flash 8 techniek gemaakt!
Kijk gewoon.
Wel redelijk zwaar voor cpu.
Ea.Z
%Europe/Berlin %929 %2005, 23:17
ehm..
bij mij laadt die splash erg traag..
en als ik op high click.. gebeurt er .. Niets..
en als ik op low click... ook niet...
ik wil een andere pc
mech7
%Europe/Berlin %937 %2005, 23:30
jezus die is echt traaaaaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaaaaaaaagggg....
Tenshu
%Europe/Berlin %944 %2005, 23:40
erg mooi gedaan, maarjah je moet erg lang wachten. Ookal als je een goeie verbinding hebt. :S
Niek_M
%Europe/Berlin %044 %2005, 02:04
erg mooi gedaan, ziet er echt top uit!!
erg jammer van de laadtijden :(
Bart
%Europe/Berlin %920 %2005, 23:04
Ziet er erg cool uit ja, mooi gebruik gemaakt van video. Wordt zekers een nieuwe generatie met deze flash 8! Echt vet!!
En die laadtijd veranderd ook snel, die gaat in een rap tempo omhoog!!
disasp
%Europe/Berlin %595 %2005, 15:18
zeker wel vet gemaakt hoor !!!
Lucide
%Europe/Berlin %787 %2005, 19:53
Waarom zou die laadtijd in een raptempo omhoog gaan?
Greetz
FantasTies
%Europe/Berlin %895 %2005, 22:30
Krijg er echt een zomers gevoel van :P :D echt mooi!
o1-jasper
%Europe/Berlin %638 %2005, 16:19
zeker mooi!!
Theis Jan
%Europe/Berlin %623 %2005, 14:57
Hoe maken ze die foto voor elk beeldscherm geschikt?
TJ
chris1234
%Europe/Berlin %712 %2005, 17:06
mwha hier viel t laden wel mee..
ziet er erg cool uit! lekker zomers achtergrond geluid ook
en hoe in hemelsnaam hebben ze die filmpjes van dat chickie uitgeknipt of met doorzichtige achtergrond gemaakt!? is dat ook een nieuwe feature van flash 8 ofzo?
Mitch
%Europe/Berlin %715 %2005, 17:09
is dat ook een nieuwe feature van flash 8 ofzo?
;) zegt dat genoeg :)?
Ea.Z
%Europe/Berlin %724 %2005, 17:22
k.. heb hem EINDELIJK eens kunnen zien.. en no offence.. maar zoooo vet vind ik em ook wel niet.. leuk gebruik van de video features in flash8, maar anders vind ik em niet zo goed.. vooral door de laadtijden..
Fatty Owl
%Europe/Berlin %758 %2005, 18:11
ik vind em...te japanees:)
Mitch
%Europe/Berlin %760 %2005, 18:15
k.. heb hem EINDELIJK eens kunnen zien.. en no offence.. maar zoooo vet vind ik em ook wel niet.. leuk gebruik van de video features in flash8, maar anders vind ik em niet zo goed.. vooral door de laadtijden..
Ja inderdaad ik ben het wel met je eens.
Maar ik denk dat je het meer als experiment moet zien, zulk soort sites zijn niet echt geschikt en niet echt gebruikersvriendelijk mede door de lange laadtijden.
Maar er zitten leuke en inspirerende elementen in. Veel sites zijn niet echt goed uitgewerkt maar toch kan je er een potentiele top site in zien.
mknol
%Europe/Berlin %662 %2005, 15:54
volgens mij is de laadtijd zo lang omdat hij uit japan komt. Misschien is het draadje dat van japan naar nederland loopt, iets wat aangebrand.
skrudge
%Europe/Berlin %649 %2005, 15:35
mwha hier viel t laden wel mee..
ziet er erg cool uit! lekker zomers achtergrond geluid ook
en hoe in hemelsnaam hebben ze die filmpjes van dat chickie uitgeknipt of met doorzichtige achtergrond gemaakt!? is dat ook een nieuwe feature van flash 8 ofzo?
dat noemen ze nou green screen, heeft niks met flash te maken, puur opname techniek. wordt al jaren gebruikt in de filmindustrie
Bigbuddha
%Europe/Berlin %643 %2005, 15:27
dat wel, maar nu kan je in flash(8) je alphakanaal wat je dmv je green(blue)key verkrijgt in je video bewerkingsproggie lekker uitzetten. Dat kan nog niet in de vorig flash versies
Lexime
%Europe/Berlin %539 %2005, 12:56
wel een mooie site hij zit echt wel goed in elkaar maar ik heb er al mooiere gezien [^]
brrr
%Europe/Berlin %892 %2006, 21:25
ik wou zeggen dat ik de fotografie wreed geslaagd vind, maar plots vielen die gepixelde eilandjes in de achtergrond me wat beter op.
heb ik zelf altijd problemen mee, met foto's op een deftige manier (echt deftig up-geblowed) in flash te importeren, maar van 'n site als deze verwacht ik wel dat da in orde is.
schattig wijfie wel
Asdfnl
%Europe/Berlin %031 %2006, 00:45
prachtig hoor! en zo traag issie hier
ik vloog lekker vlug door de jappe heen, leuk hoe ze al die dingen gebruiken.
die vliegende eilandjes zegmaar en dat soort dingen doen me erg aan samorost (http://www.samorost2.net) denken, alleen dit is dan iets frisser. maar daar hou ik wel van. dan weten jullie het:P hehehe
maico
%Europe/Berlin %952 %2006, 22:51
Ik moest maar een half minuutje laden...?
Nuja, heel erg mooie site ja :)
Neuro
%Europe/Berlin %964 %2006, 23:09
ik vind hem ontroerend mooi. Ik heb niets verstaan van wat het meisje zij, maar ze heeft me toch overtuigd om me eens te verdiepen in AS 2 :)
erikvanhouten
%Europe/Berlin %815 %2006, 19:34
Alleen voor de liefhebber, een site waarop ik lang moet wachten is misschien wel knap, maar geen goede site naar mijn mening. Als "stomme gebruiker" had ik ook weinig idee wat ik kon verwachten op deze site. Erg mooi en kunstzinnig ,chapeau voor de jappanners, maar wat moet je ermee
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.