PDA

Volledige versie bekijken : [Januari '09 BATTLE][CLOSED] Carnavalswagen » roelofpino wint

Mr. Black
%Europe/Berlin %539 %2009, 12:56
http://www.flashfocus.nl/forum/attachment.php?attachmentid=10065&stc=1

Even vooraf

Hee people. :)

Natuurlijk moet er ook aan de designers op dit forum gedacht worden! Daarom hebben we besloten dat er na iedere AS MONTLHY een DESIGN MONTHLY komt, en visa versa. Tijd voor een DESIGN MONTHLY dus! :)

Carnavalswagen

Oorspronkelijk was carnaval een eetfestijn, maar inmiddels weten we wel beter. Carnaval bestaat uit een aantal doldwaze dagen waarop je 's middags in een raar pak met een wagen de straten onveilig maakt en 's avonds leuke feesten hebt. :D

Stel dat FlashFocus mee zou lopen in zo'n optocht - hoe zou onze wagen er dan uit zien? Leef je uit! :)

Inleveren

Verzin een originele en toffe carnavalswagen voor FlashFocus en lever deze in. Dit kan gewoon een statische zijn (een plaatje), maar hij mag ook bewegen (korte animatie) of zelfs interactief zijn (er gebeuren dingen als je met de muis ergens overheen gaat)! Lever wel een .jpg- of .swf-bestand in (of wat dan ook), maar geen .ai- of .fla-bestand. :)

Dus

Creeër/teken een originele en toffe carnavalswagen voor FlashFocus.
Het FlashFocus logo kun je hier (http://www.flashfocus.nl/forum/attachment.php?attachmentid=10129&stc=1) vinden in vectorformaat.
Leontien (de FlashFocus babe) kun je hier (http://www.flashfocus.nl/forum/attachment.php?attachmentid=10130&stc=1) vinden in vectorformaat.
Het is niet de bedoeling dat je Leontien (de FlashFocus babe) voor commerciële doeleinden gaat gebruiken!
Deze kan je eventueel animeren of interactief maken.
Het gebruik van externe plaatjes is toegestaan.
Het inleveren kan beginnen op 10-01-'09 om 0:00.
Je inlevering moet binnen zijn vóór 23:59 op 08-02-'09.
Daarna volgt er een periode van 5 dagen waarop gestemd kan worden.

Iedereen veel succes! :)

Mr. Black

Down
%Europe/Berlin %635 %2009, 15:15
Leuke opdracht, erg leuk ook om dit maandelijks te doen.. goed om je eigen portfolio op te bouwen en ondertussen ook je werk te laten zien. Puur voor de lol neem ik aan? Behalve eeuwige roem geen prijzen te winnen? Succes allen!

PS Weet overigens niet of ik er zelf aan mee ga doen ivm tijdgebrek..

Mr. Black
%Europe/Berlin %909 %2009, 21:49
Dit is inderdaad puur voor de lol. :D Eens in de zoveel tijd komen er ook competities waar prijzen mee te winnen zijn. :)

supermaggel
%Europe/Berlin %011 %2009, 00:16
gaaf initiatief! ik heb gelijk een idee en die ga ik morgen zeer zeker verconcepteren!

alexju
%Europe/Berlin %031 %2009, 00:45
zo'n raar onderwerp, ik weet echt niet wat ik zou kunnen doen... :D ik zie wel :D grtz

roelofpino
%Europe/Berlin %634 %2009, 15:14
KLIK HIER om mijn inzending te bekijken (http://www.foleormultimedia.nl/carnaval/carnaval.html) :P

Gollum
%Europe/Berlin %657 %2009, 15:47
:) .

Jan
%Europe/Berlin %181 %2009, 04:21
Haha erg origineel! :D
Ik zag de opdracht zelf niet erg zitten, maar jij hebt er wel een leuke draai aan weten geven. :)

Groeten,
Jan

roelofpino
%Europe/Berlin %514 %2009, 12:20
Haha erg origineel! :D
Ik zag de opdracht zelf niet erg zitten, maar jij hebt er wel een leuke draai aan weten geven. :)

Groeten,
Jan
Ja haha, ik wist anders ook niks te bedenken :P

tijmen_4real
%Europe/Berlin %495 %2009, 11:53
Is er ergens ook een vector te vinden van de FlashFocus babe (zie links-bovenin forum)?

tijmen_4real
%Europe/Berlin %529 %2009, 12:43
Is er ergens ook een vector te vinden van de FlashFocus babe (zie links-bovenin forum)? BUMP! Om in een kar te zetten?

.Tine.
%Europe/Berlin %612 %2009, 14:41
BUMP! Om in een kar te zetten?

Misschien eens een PM sturen?

Mr. Black
%Europe/Berlin %674 %2009, 16:11
Zowel het logo als de babe staan nu als bijlages bij de eerste post (we moesten haar even zoeken :D).

Het is niet de bedoeling dat je Leontien (de FlashFocus babe) voor commerciële doeleinden gaat gebruiken!

Succes iedereen nog! :)

Mr. Black
%Europe/Berlin %572 %2009, 13:44
Nog één week!

Kom op mensen, gebruik al je skills om een toffe wagen in elkaar te zetten. Anders gaat roelofpino er zonder weerstand met de eer van door! :)

roelofpino
%Europe/Berlin %517 %2009, 12:24
Ziet er naar uit dat ik ook nog heb gewonnen met mijn onmogelijke inzending :P

Mind
%Europe/Berlin %654 %2009, 15:42
cratz! :p

mknol
%Europe/Berlin %790 %2009, 18:57
Gefeliciteerd roelofpino! :D

Ik was ook met een inzending begonnen, maar niet afgemaakt.

dcm360
%Europe/Berlin %842 %2009, 20:12
Gefeliciteerd!

Meteen ook even melden waarom ik niet heb meegedaan: het onderwerp interesseert me werkelijk niets. Maarja, ik weet dat het natuurlijk lastig is om een onderwerp te vinden waarmee je zo veel mogelijk mensen aanspreekt ;)

Mr. Black
%Europe/Berlin %864 %2009, 20:44
Inderdaad, roelofpino is de winnaar! Gefeliciteerd. :D

Stemmen is niet nodig geweest aangezien hij ook de enige was die wat instuurde. dcm360, jij gaf aan dat het onderwerp je niet zo interesseerde. Wat voor onderwerp zouden jullie dan wel graag willen hebben? Er komt nu natuurlijk eerst weer een AS MONTHLY, maar daarna is het weer tijd voor een Design MONTHLY. Brand los! :)