Volledige versie bekijken : electro party promo flash site
benni_jolink
%Europe/Berlin %485 %2005, 12:39
mijn eerste post op dit forum is meteen eentje van schaamteloze zelfpromotie:
een flash site die ik samen met www.pepijnbarnard.nl (http://www.pepijnbarnard.nl) heb gemaakt ter promo van een electro feessie dat we in groningen organiseren:
twee20 (http://www.twee20.com)
er wordt nog niet zo heel veel van de nieuwe flash 8 features gebruik gemaakt maar bv. de bitmap fill die zichzelf altijd net zo groot tekent als de afmeting van je browservenster, dat kon nog niet in flash 7.
Neuro
%Europe/Berlin %529 %2005, 13:42
knape sites, knape flyers, knape illustraties
echt af! :)
flashmaster2005
%Europe/Berlin %535 %2005, 13:50
wel geinig gedaan idd ;)
haas
%Europe/Berlin %914 %2005, 22:56
Jah strakke "cartoons" en je site heeft een duidelijk consistente stijl, lekker om naar te kijken. Wat ik alleen "storend"vindt ik dat je meerdere mogelijkheden hebt om bij bepaalde onderdelen te komen. Je hebt de cartoons in het main gedeelte, maar daanraanst heb je ook nog die drie doosjes plus de "tekst buttons", hetzelde geld voor de eerste pagina, daar staat een aantal maal "enter" op terwijl het één link is. Dit zou onduidelijk kunnen zijn voor de gebruiker waardoor die kan denken dat ze een hoop missen.
Op zich wel een klein punt maar alles voor het overzicht ;)
En misschien dat je je voorbeelden in een mooi op maat gemaakt pop up schermpje kan tonen? Maar dat is echt meer mierenn**ken :)
Lekkere tekenstijl die je van mij wel meer mag doorvoeren in je site :D
benni_jolink
%Europe/Berlin %436 %2005, 11:28
Ik moest even twee keer lezen maar toen zag ik dat je commentaar over http://www.pepijnbarnard.nl gaat. Goeie comments waar zeker iets mee gedaan gaat worden!
Mijn post ging eigenlijk over http://www.twee20.com ;-) want da's een flash site ;-) die andere NOG niet ;-)
haas
%Europe/Berlin %864 %2005, 21:44
;)
Ok deze ziet er leuk uit maar je ziet omdat je full flash gebruikt dat de site (bij mij althans) middelmatig loopt. Natuurlijk zal hij bij anderen wel goed lopen maar schat mij dan maar in als gemiddeld :)
Wat wel een beetje onduidelijk is is van wie en voor wie de site bedoeld is. Geen intro over het hoofd concept maar volgens mij gaat het over dj's?
Site ziet er leuk uit en ik vind met name alle kleine elementen leuk om mee bezig te zijn.
Wat ik toch zou overwegen is om er een html site van te maken met flash elementen erin, je kan er dan ook gewoon plaatjes in gooien die niet geanimeerd hoeven te worden en zo gaat de site ook wat sneller lopen. Misschien ook leuk om de verschillende vakjes met verschillende snelheden naar beneden te laten komen? Daarnaast heb je in de midden kolom twee tabbladen. Leuk om een speels lettertype (net zoals andere kopjes) te kiezen en ziet er ook goed uit maar het is wel vrij onduidelijk. Bij de één staat goodies maar bij foto's duurde het wel even ;)
En het reageer blokje naar rechts schuivend...ik zou het niet doen :S
Maar ziet er leuk al maar wou toch even erover zeuren ;)
benni_jolink
%Europe/Berlin %494 %2005, 12:52
html?? wa's da? :)
Klopt, die tabs die blijven onduidelijk, goed idee om een leesbaarder font te gebruiken. Haha ook ikzelf stoorde me wat aan het stuiterende reactie dingetje.....als je eenmaal zo'n stuiter effect hebt ontdekt ben je geneigd het overal maar in te gooien.
Verder kan ik me ook wel voorstellen dat het niet direct duidelijk is waar de site over gaat. Er staan heel veel verschillende dingetjes op die allemaal aandacht vragen. Dat was op zich ook wel de opzet: een site te maken waar je niet 10.000 keer in allerlei vage navigatie systemen hoeft te klikken om ergens te komen. (eigenlijk heeft deze site helemaal geen enkel navigatie systeem, alle content staat gewoon op de homepage)
Nu komt er nog wel een andere flyer in het middenvlak, misschien dat het dan duidelijker wordt.
bedankt voor de feedback, legt precies de vinger op de zere plek :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.