PDA

Volledige versie bekijken : Het bos

claudio
%Europe/Berlin %473 %2005, 12:22
Hallo dan,

Ik wil graag een site maken maar ik weet het niet meer. Ik lees zo veel waardoor ik gewoon niet meer weet hoe of wat. Ik heb tot mijn beschikking flash, dreamweaver en photoshop. Nu hoor ik als je een site wil maken met flash er in dat je eerst de lay-out van je site in photoshop moet maken en daarna de dingen gaan aan passen en invoegen( flash.)
Ik weet dus niet of dit allemaal klopt maar kan iemand mij op weg helpen met tips of links

Greetz

claudio

Mitch
%Europe/Berlin %478 %2005, 12:29
He Claudio,

Websites maken lijkt makkelijker dan het is. Er bestaat niet echt een vaste weg voor. De een maakt alles in flash de ander alles in programma's zoals photoshop.
Ik raad je aan goed te kijken naar vergelijkbare sites en ook te kijken naar boeken.
Hedwyg van groenendaal heeft een goed boek geschreven over webdesign, van concept tot realisatie. www.academicservice.nl

WernerL
%Europe/Berlin %540 %2005, 13:57
Om te beginen zou ik eerst eens dreamweaver een beetje onder de knie krijgen en beginnen met een simpele site.
Pas als het al wat beter lukt zou ik me bezig gaaan houden met programma's zoals ps en flash.

Oefenen baart kunst :)