faena
%Europe/Berlin %773 %2009, 18:33
Waar ik niet aan uit kom;
Ik heb een movieclip genaamd mc_wit en een mc_kristallen.. (gedoe gaat over witte kerst.. vandaar)
In eerste instantie moet mc_kristallen onzichtbaar zijn.
Bij een muisklik op mc_wit wil ik dat mc_kristallen zichtbaar wordt.
Als mc_kristallen zichtbaar is en er wordt weer op mc_wit geklikt, moet mc_kristallen weer onzichtbaar worden.
Dit klinkt zelfs mij niet zo heel moeilijk.. kom er alleen de hele middag al niet aan uit :S .
Ik wil gebruik maken van variabelen (gotoAndStop is geen optie aangezien ik dat al voor andere onderdelen heb gebruikt en dan moet ik teveel grafische mogelijkheden in frames gaan stoppen= heel onoverzichtelijk).
Dit is mijn code zover:
mc_kristallen._visible = false;
this.mc_wit.onRelease = function() {
mc_kristallen._visible = true;
};
};
stop();
Zooooo lang geleden dat ik iets met variabelen heb gedaan..
Als iemand mij een zetje in de goede richting kan geven; eeuwige dank!
Ik heb een movieclip genaamd mc_wit en een mc_kristallen.. (gedoe gaat over witte kerst.. vandaar)
In eerste instantie moet mc_kristallen onzichtbaar zijn.
Bij een muisklik op mc_wit wil ik dat mc_kristallen zichtbaar wordt.
Als mc_kristallen zichtbaar is en er wordt weer op mc_wit geklikt, moet mc_kristallen weer onzichtbaar worden.
Dit klinkt zelfs mij niet zo heel moeilijk.. kom er alleen de hele middag al niet aan uit :S .
Ik wil gebruik maken van variabelen (gotoAndStop is geen optie aangezien ik dat al voor andere onderdelen heb gebruikt en dan moet ik teveel grafische mogelijkheden in frames gaan stoppen= heel onoverzichtelijk).
Dit is mijn code zover:
mc_kristallen._visible = true;
};
};
stop();
Zooooo lang geleden dat ik iets met variabelen heb gedaan..
Als iemand mij een zetje in de goede richting kan geven; eeuwige dank!