PDA

Volledige versie bekijken : Javascript error in IE (opgelost)

chonazz
%Europe/Berlin %453 %2008, 10:53
Beste mensen,

Sinds enige tijd hebben wij een website draaien: www.parfois.be
Deze heeft het altijd goed gedaan in alle browsers, maar sinds kort werkt hij niet meer in IE.
In IE7 laad hij de website wel, maar doet de navigatie het niet, in IE6 krijg je enkel een witte pagina.
Volgens mij ligt het aan een error in één van de javascripts die gebruikt worden voor de animaties bij de navigatie. In Firefox en Safari doet de website het perfect.

De website draait op wordpress, en het theme is zo gemaakt dat je wordpress als portfolio cms kan gebruiken. Het is waarschijnlijk niet de beste oplossing waar toen voor gekozen is, maar op dat moment wel de makkelijkst haalbare voor de laagste prijs.
Website is gemaakt door een vriend van me, maar die heeft het momenteel te druk om de fout eruit te halen. Ikzelf heb zogoed als geen kennis van html, css en javascript dus ik kom er niet uit.
Het probleem sleept nu al een maand aan, had gehoopt dat het aan wordpress lag en dat het met de update naar wp 2.7 wel opgelost zou zijn, maar dit is niet het geval.

Wie kan mij hierbij helpen? heeft een kant en klare oplossing? Of een hint in de goede richting.
De website haald meer en meer bezoekers en een groot deel komt via IE, dus als we het probleem niet snel oplossen zijn we die mensen kwijt!

Wat je hier voor in de plek krijgt: eeuwige roem op www.parfois.be, en een vermelding op onze homepagina.

Jonas Smets