PDA

Volledige versie bekijken : Variabele in e-mailbody

MrBirdsong
%Europe/Berlin %566 %2008, 13:35
var naam:String;

verstuur_btn.onRelease = function() {
naam = naam_txt.text;
getURL("mailto:locoloco@msn.com&subject=Een reactie&body=regel1 \n regel2 \n naam");
};
Heey weet iemand hoe ik in het bericht een variabele kan zetten? naam in de body moet dus naar de variabele verwijzen..
Ik probeer het te maken in een projectorbestand, ik heb wat tuts gevonden met PHP maar dat is nog niet gelukt (kan dat wel in een projector?)
MrBirdsong

Koen!
%Europe/Berlin %571 %2008, 13:43
var naam:String;

verstuur_btn.onRelease = function() {
naam = naam_txt.text;
getURL("mailto:locoloco@msn.com&subject=Een reactie&body=regel1 \n regel2 \n "+naam);
};
Ik ben nooit zo actief geweest in actionscript, maar ik geloof dat het dit was.

MrBirdsong
%Europe/Berlin %593 %2008, 14:14
ja hij doetet :D
dat ik daar niet opgekomen was.. :p
danku

MrBirdsong
%Europe/Berlin %781 %2009, 18:45
ik heb dit even geleden gebruikt alleen werkt het niet overal..
ik heb het op 2 andere computers getest maar daar werd outlook niet geopend (terwijl het er wel op stond)
heb ik iets fout gedaan of moet ik een ander script gebruiken?

MrBirdsong
%Europe/Berlin %813 %2009, 19:30
kan ik alleen een werkend formulier met php maken? en kan dat wel in een gewoon projectorbestand? zonder dat het is ge-upload op internet?

MrBirdsong
%Europe/Berlin %850 %2009, 20:24
Ik weet dat er veel tuts te vinden zijn, maar ze werken niet.
Hier nog een keer een scrippie.
Als ik em publiceer als html bestand dan werkt het wel op alle pc's, als ik em als exe publiceer werkt hij alleen goed op mijn eigen pc.
Op de meeste pc's komt er geen reactie als ik op de button klik. Op een andere pc werd wel outlook geopend maar toen werd het onderwerp en body en alles in de adresbalk gezet..

verzend_btn.onRelease = function() {
opm1 = print4_mc.opm1_txt.text;
getURL("mailto:testtest@planet.nl&subject=Test&body=Hier kom de tekst"+opm1, _blank);
};

Is dit een code voor alleen in een swf(html), of werkt het alleen op Vista of alleen Outlook 2007? Heeft het temaken met de pcbeveiliging? Kan je uberhaupt wel mailen vanuit een exe bestand? :(

MrBirdsong
%Europe/Berlin %690 %2009, 16:34
Ik ben erachter gekomen dat het aan het geïnstalleerde emailprogramma ligt..
Outlook oud(2003?) trekt het niet, 2007 en Groupwise kan het wel hebben.
voor subject moest een ? nu doet Groupwise het ook goed.
Bij oulook oud komt geen reactie als ik klik.. iemand idee waarom?