Volledige versie bekijken : template openen
andre
%Europe/Berlin %674 %2005, 17:11
hallo,even een vraagje van een newbie op flashgebied.
ik heb van imand een clantemplate gekregen met flash,als ik hem uitpak heb ik een html document,een flash movie en een flash document.nu is die template standaard en ik wil hem dus editen.waarmee kan ik dit doen ??
al vanalles geprobeerd dreamweaver,flash,swish maar nog geen succes.
alle hulp zeer op prijs gesteld.
bij voorbaat dank
andre.
Dauntless
%Europe/Berlin %676 %2005, 17:13
Macromedia Flash zou toch moeten werken. Je moet dan wel de .fla hebben.
TheDutch
%Europe/Berlin %697 %2005, 17:44
Leg mij eens het verschil uit tussen een Flash movie en een Flash document :).
Verder kan het zijn dat je een oude versie van Flash gebruikt,,,welke versie gebruik je?
andre
%Europe/Berlin %777 %2005, 19:40
ik gebruik flash MX 2004
hmm.. ik mis dus waarschijnlijk de .fla
WernerL
%Europe/Berlin %780 %2005, 19:44
Een .swf file kun je niet meer wijzigen. :)
Je kunt wel een flash decoder oid. gebruiken maar of je er dan nog een .fla file van kunt maken betwijfel ik.
Laiverd
%Europe/Berlin %816 %2005, 20:36
Een flash movie lijkt mij een .swf
Een flash document lijkt mij een .fla
Althans zo zou ik het interpreteren.
Verder kan het zijn dat je een oude versie van Flash gebruikt,,,welke versie gebruik je?Het kan ook nog zo zijn dat je geen rijbewijs hebt, of als je dat wel hebt, dat je in de verkeerde auto rijdt ....
Kortom: wat heeft dat met de vraag te maken? ;)
John
TheDutch
%Europe/Berlin %823 %2005, 20:45
Het heeft in die zin met de vraag te maken, dat André heeft geprobeerd het Flash document te openen in Flash en dat dit niet lukt. Dat kan komen door een verouderde versie van de Flash IDE. :)
Dauntless
%Europe/Berlin %830 %2005, 20:56
Het heeft in die zin met de vraag te maken, dat André heeft geprobeerd het Flash document te openen in Flash en dat dit niet lukt. Dat kan komen door een verouderde versie van de Flash IDE. :)
Jup, als hij nu een .fla zou hebben van het type mx 2004, en hij heeft zelf mx, krijgt hij te zien: "unexpected file format'. Daardoor kan hij dus gaan denken dat dat ook niet het juiste programma is (logisch, toch?)
Maar je hebt inderdaad de .fla nodig. Vraag eens aan de maker, maar die zal er waarschijnlijk geld voor willen, waardoor het ook niet legaal is om een decompiler te gebruiken :).
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.