PDA

Volledige versie bekijken : AS Weekly

Jordy
%Europe/Berlin %719 %2005, 18:15
He all,

Op het vorige forum hadden we een AS weekly gehouden, ik vond dat wel leuk en had er ook wel wat van geleerd. Omdat ik nu weer zin heb om te ASen maar ik geen idee heb wat ik moet maken en wat haalbaar is voor me :P leek het me leuk om weer een weekly op te starten. Ideeen + animo kun je hier melden en misschien kan een ZMer dit alles in goede banen leiden :)

Laat maar horen

Roenes
%Europe/Berlin %737 %2005, 18:42
Ik zou zeggen: gebruik deze topic als weekly. Dan volg ik em als ZM zijnde en grijp in mocht dat nodig zijn (vast niet ;)) En wellicht doe ik gezellig mee :P

Misschien is het leuk omdat iedereen vakantie heeft, het iets langer te maken als weekly. Ik zat te denken aan het maken van een klein spelletje in AS. Dit kan iets zijn als pong, snake, pacman, whatever. Gebruik dan niet iets wat je nog had liggen :p

Het is maar een idee :p

Jordy
%Europe/Berlin %747 %2005, 18:56
ja snake lijkt me ook wel leuk, denk dat dat spelletje niet te moeilijk maar ook zeker niet te makkelijk zal zijn :).

Roenes
%Europe/Berlin %749 %2005, 18:59
Snake is geinig om te maken. Heb het zelf ook een x aantal keer gedaan :p

En je leert er toch steeds wat van :)

Finesky
%Europe/Berlin %750 %2005, 19:01
Ja een spelletje vind ik ook wel heel leuk, heb alleen geen idee hoe te beginnen:S

Roenes
%Europe/Berlin %753 %2005, 19:05
Beslis eerst of je het in AS1 of 2 wil maken. Begin dan met de methodes om de boel te tekenen. Werk vanaf daar pas verder :)

Fatty Owl
%Europe/Berlin %764 %2005, 19:20
wat is actionscript weekly?? uitleg aub :p:#

Dauntless
%Europe/Berlin %778 %2005, 19:41
wat is actionscript weekly?? uitleg aub :p:#
Wel, gewoon iets maken :D. Voornamelijk voor jezelf :). Jordy zegt ook: "ik weet niet wat maken, maar 'k wil AS'en!!". Daar dienen ze dus voor :p.

Eerste weekly sinds het nieuwe forum is geopent! (http://flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=4972)