PDA

Volledige versie bekijken : Afbeelding niet zichtbaar in IE, wel in FF

Hackerx72
%Europe/Berlin %522 %2008, 12:32
Hey iedreen ik heb juist een site opengezet waar nog hard aan gewerkt word en ik heb hier een probleem al is mijn site gevalideerd zonder fouten, ik kan nog altyd die header niet zien in IE (wat verdraaid lastig is als de meerderheid van de bevolking met IE werkt.)

Dus ik heb een javascript documentwrite commando gebruikt om een stukje html weer te geven zodat ik niet op iedere pagina die header moet aanpassen als ik een nieuwe heb of als ik aanpassingen aan de imagemap doe.

Is javascript zo weinig ondersteund door IE?
Zijn er betere manieren om een header in 1 keer te vervangen of aan te passen in al je paginas?

, ty in advance

renegeuze
%Europe/Berlin %791 %2008, 18:59
ja er zijn betere manieren, via php(of andere server side taal) include. Dat is de meeste voorkomende en makkelijker manier denk ik.

Alhoewel, dat is om aan te passen. Ik weet niet precies wat je met verplaatsen bedoelt.

RA8IT
%Europe/Berlin %453 %2008, 10:53
Staat de afbeelding niet toevallig nog in CMYK?
Firefox laat de afbeelding dan wel zien, IE niet...

Hackerx72
%Europe/Berlin %514 %2008, 12:20
Staat de afbeelding niet toevallig nog in CMYK?
Firefox laat de afbeelding dan wel zien, IE niet...
Ok ik heb het dus gevonden. In IE ben je verplicht op width en height aan te geven van je IMG of anders negeert ie het ook.

renegeuze
%Europe/Berlin %588 %2008, 14:07
Ok ik heb het dus gevonden. In IE ben je verplicht op width en height aan te geven van je IMG of anders negeert ie het ook.
In dit geval misschien. Maar normaal gesproken echt niet. Ik snap sowieso dus vrij weinig van wat je precies aan het doen bent.