PDA

Volledige versie bekijken : .flv in .swf, maar niet mee inladen

br8da
%Europe/Berlin %940 %2008, 22:35
Op de website www.aureashop.nl wil ik onderin waar je START kan klikken om de 'film aurea demo huis' te starten graag dat op die plek een video start (dus niet in een andere pagina), maar dat hij deze niet mee inlaadt op het moment dat de website geladen wordt (de .flv is namelijk te groot), maar pas op het moment dat ik op play duwt.
Kan iemand me vertellen hoe ik dat doe? En of het uberhaupt kan?

Jan
%Europe/Berlin %016 %2008, 00:23
Kijk in de help naar de voorbeelden bij de FLVPlayBack component of naar de voorbeelden bij de NetStream class:
var connection_nc:NetConnection = new NetConnection();
connection_nc.connect(null);
var stream_ns:NetStream = new NetStream(connection_nc);
my_video.attachVideo(stream_ns);

knop.onPress=function()
{
stream_ns.play("video1.flv");
}

Groeten,
Jan

br8da
%Europe/Berlin %661 %2008, 15:51
Jan, Heb je voor mij toevallig een concreet fla-bestand wat doet wat je beschrijft? Ik snap niet helemaal waar ik wat moet plaatsen.
Ik krijg het vooralsnog in ieder geval niet werkend.

Jan
%Europe/Berlin %683 %2008, 16:24
Jan, Heb je voor mij toevallig een concreet fla-bestand wat doet wat je beschrijft? Ik snap niet helemaal waar ik wat moet plaatsen.
Ik krijg het vooralsnog in ieder geval niet werkend.

Verdere uitleg vind je in de help bij de NetStream class. Daar komt dit voorbeeldje ook vandaan.
Het script hoort in het eerste frame te staan en verder maak je een knop die je de instance name... knop geeft (ctrl+F3 en daar invullen bij <instance name>.
Maak een new video object in de library en sleep deze naar de stage en geef de juiste instance name (my_video)
De flv zet je gewoon in dezelfde folder als de swf.

Groeten,
Jan

br8da
%Europe/Berlin %850 %2008, 20:24
Hoi Jan, bedankt voor je instructies! Het is gelukt (nog niet live, maar wel in de test).